روئینگ‌سواران از فردا به آب می‌زنند


روئینگ‌سواران از فردا به آب می‌زنند

دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ بانوان و پاراکانو از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، یازدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان از فردا ۲ دی ماه آغاز می شود. دهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ آقایان نیز از۷ دی ماه آغاز خواهد شد. این اردوها به میزبانی دریاچه آزادی با هدف حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو انجام می شود. این اردوها تا ۲۶ دی ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

افشین فرزام سرمربی آقایان، سولماز عباسی مربی بانوان، فرزین رضایی کمک مربی مردان، هما خاتمی کمک مربی و سرپرست بانوان و مرتضی قاطع سرپرست اردو اعضای کادر فنی تیم ملی روئینگ کشورمان هستند.

شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی از زنجان، کیمیا زارعی از همدان در بخش سبک وزن بانوان و هانیه خورسند و نازنین ملایی از گیلان در بخش سنگین وزن بانوان و میلاد اله وردیان و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، سیاوش سعیدی خرایم از تهران، بهمن نصیری از زنجان و امیرحسین محمودپور از گیلان پاروزنان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

* آغاز اردوهای پاراکانو از فردا

به گزارش فارس، ۷ قایقران در بخش بانوان و آقایان به دور جدید اردوی تیم ملی پاراکانو دعوت شدند. این اردو از فردا ۲ دی ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود و تا ۲۶ دی ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

شهلا بهروزی راد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان و سارا عبدالملکی از تهران در بخش بانوان و اسلام جاهدی از هرمزگان، مسعود قیصری از تهران، نادر عیوضی از گیلان و امین آغنده از البرز در بخش آقایان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تحت نظر مسعود مهدوی نیا مربی تیم ملی معلولین، محمدرضا محسنی مربی بدنساز و مرتضی قاطع سرپرست اردو تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر