یکی از انواع دیوارپوش ها پوستر دیواری می باشد که دارای طرح های مختلف و متنوع بیشماری است. با نصب این دیوارپوش ها، دیوار منزل شما جلوه خاصی پیدا خواهد کرد و دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و فوق العاده ای خواهید داشت. نکته جالب در رابطه با پوستر دیواری این است که با کاغذ دیواری دارای تفاوت های عمده ای در طرح و ابعاد است.

می توان گفت یکی از متریال های ایده آل و کاربردی در بخش دکوراسیون داخلی که دارای الگوهای بسیار مناسب است پوستر دیواری است. پوستر دیواری دارای تنوع قابل توجهی در بخش طرح ها و رنگ ها می باشد از این رو امروزه به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در بخش تزئینات داخلی در نظر گرفته می شود. انعطاف قابل توجه پوستر دیواری در چاپ طرح های خاص و رفع خواسته ها و هماهنگی با رنگ و آیتم استفاده شده در دکوراسیون داخلی منزل به عنوان برترین ویژگی پوستر دیواری شناخته می شود. از انواع پوسترهای دیواری می توان به پوستر دیواری سه بعدی ، مدرن، طبیعت، شهر و مخصوص کسب و کارهای مختلف همچون فست فود، رستوران، مزون و آرایشگاه ها اشاره کرد.

پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی، تصاویر و عکس های چاپ شده روی کاغذ از طریق بازی سایه ها بوجود می آیند و به این صورت است که پوستر دیواری سه بعدی تولید می شود. این پوستر دیواری ها کاملا طبیعی به نظر می رسند. این نوع پوستر دیواری در دکوراسیون داخلی امروزه طرحی مدرن به نظر می رسد زیرا با فریب چشم ها برای شما فضایی توهمی ایجاد می کنند. با استفاده از این پوسترهای دیواری فضای داخلی خانه شما خاص و جذاب به نظر می رسد. از جمله تصویرهای پوستر دیواری سه بعدی می توان به طبیعت های زیبا، اشکال هندسی، مجسمه ها، چهره و بناهای سه بعدی اشاره کرد. اغلب این پوسترها دارای ابعاد از پیش تعیین شده هستند اما می توان آن ها را به صورت سفارشی در ابعاد مختلف نیز چاپ نمود.

پوستر دیواری خاص و سه بعدی با طرح هایی متفاوت و کاربردی گوناگون

مقایسه پوستر دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری سه بعدی

از تفاوت پوستر دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری سه بعدی می توان به مواردی همچون ابعاد، قیمت و جنس اشاره کرد. پوسترهای دیواری سه بعدی اغلب به صورت سفارشی و در ابعاد مختلف چاپ می شوند. حجم این نوع پوشش های دیواری باعث می شود از آن ها در اتاق کودکان و همچنین به صورت عکسی خاص، منظره، طبیعت، گل و بناهای خاص استفاده کرد و همین تنوع طرح باعث برتری پوستر دیواری به کاغذ دیواری سه بعدی می گردد. پوسترهای دیواری سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری سه بعدی دارای نصب ساده تری هستند و می توان بین آن ها و دکوراسیون داخلی هماهنگی ایجاد نمود. قیمت پوستر دیواری در مقایسه با کاغذ دیواری بیشتر است اما کیفیت پوسترهای دیواری باعث می شود افراد همچنان استفاده از آن را به نصب کاغذ دیواری سه بعدی ترجیح دهند. پوستر دیواری ها در صورت کاربرد کاغذ با کیفیت و چاپ مرغوب، همچنین دارای ماندگاری بالایی هستند.

پوستر دیواری خاص و سه بعدی با طرح هایی متفاوت و کاربردی گوناگون

قیمت پوستر دیواری سه بعدی

قیمت پوستر دیواری سه بعدی به طرح و چند تکه ای بودن آن و همچنین سفارشی بودن آن ها وابسته می باشد. دامنه قیمت آن ها ممکن است از چند ده هزار تومان تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر باشد. همواره توصیه می کنیم هنگام خرید پوستر دیواری سه بعدی نهایت دقت را به خرج دهید و پوسترهایی را خریداری نمایید که قابلیت شستشو داشته باشند و نسبت به تابش نور آفتاب مقاومت نسبتا خوبی نشان دهند و رنگ آن ها تغییر نکند.

در خرید پوستر دیواری سه بعدی، به دلیل اهمیت کیفیت کاغذ و چاپ در زیبایی و ماندگاری پوستر سفارشی، دقت به این موضوعات و خرید این محصول از فروشگاههای معتبر بسیار اهمیت خواد داشت. شرکت فَرتاک در حال حاضر تولید کننده و فروشنده طیف وسیعی از محصولات دکوراسیون داخلی از قبیل انواع اقلام دکوری چوبی اداری و مسکونی، کابینت آشپزخانه، انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری، پارکت لمینت، کفپوش پی وی سی، انواع موکت خانگی، اداری و هتلی، چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی، انواع پرده زبرا، کفپوش تاتامی و گرانول، دیوارپوش و قرنیز و ابزارهای پی وی سی و ام دی اف و همچنین کالای خواب در غرب تهران با قابلیت توزیع سرتاسری به تمام نقاط ایران است. این شرکت همچنین بواسطه توان اجرایی و تجارب گوناگون، امکان انجام پروژه های مختلف بازسازی را دارد. جهت ایجاد سهولت در امر خرید محصولات، شرکت فَرتاک امکان فروش اقساطی را در پروسه فروش خود فعال نموده است تا گام بزرگتری در جهت تسهیل امر خرید برای مشتریان برداشته شود.