هدیه کریسمس شورای مساجد لنکشایر به بیماران بیمارستان «بلک برن»


هدیه کریسمس شورای مساجد لنکشایر به بیماران بیمارستان «بلک برن»

شورای مساجد لنکشایر بر اساس آموزه‌ها و ارزش های اسلامی، هدایایی را در آستانه کریسمس به بیماران بیمارستان «بلک‌برن» تقدیم کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «asianimage»،داوطلبانی از شورای مساجد «لنکشایر» هدایایی را به مناسبت کریسمس به بیماران بیمارستان سلطنتی «بلک برن» هدیه دادند.

«مولانا رفیق صوفی»، رئیس شورای مساجد «لنکشایر» انگلیس از بیمارستان بلک برن به خاطر فرصتی که برای ملاقات از بیماران سالمند در اختیار این مرکز قرار داده است، تشکر کرد.

وی در این باره گفت: در این زمستان سرد لازم است مهربانی ها و احساسات گرم خود را با بیماران تقسیم کنیم تا همه از جمله افرادی که سلامتی خود را برای مدتی از دست داده اند و از بیماری رنج می برند بتوانند از خوشحالی بهره مند شوند.

صوفی افزود: ما در شورای مساجد لنکشایر آماده و خوشحال از کمک به بیماران و سالمندان بدون توجه به دین و مذهب و پیشینه آنها هستیم.

«فاضل حسن»، مددکار این بیمارستان که به ترتیب دادن برنامه ملاقات از بیماران و اهدای هدیه به آنها کمک کرده است، در این باره گفت: این برنامه ها که در آنها گرمی، صمیمیت، با هم بودن و لذت میان افراد تقسیم می شود نه تنها برای نشاندن لبخندی روی لب بیماران لازم و ضروری است بلکه به تقویت جامعه، روابط نژادی و ایجاد یک جامعه منسجم بر اساس ارزش های اصلی شفقت و مهربانی که در اسلام بر آنها تاکید شده است، کمک می کند.

کریسمس جشنی در آیین مسیحیت است که به منظور گرامیداشت زادروز عیسی مسیح برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن گرفته و بسیاری آن را در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید