امید نورافکن: می‌دانیم این یک شانس بزرگ در زندگی ما خواهد بود


 امید نورافکن: می‌دانیم این یک شانس بزرگ در زندگی ما خواهد بود

کاپیتان تیم فوتبال امید ایران اعتقاد دارد حضور در مسابقات المپیک، شانس بزرگی در زندگی بازیکنان این تیم خواهد بود. نوشته  امید نورافکن: می‌دانیم این یک شانس بزرگ در زندگی ما خواهد بود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

امید نورافکن: می‌دانیم این یک شانس بزرگ در زندگی ما خواهد بود

نورافکن: ما مشتاق این رقابت‌ها هستیم ؛ مثل سردار، طارمی، جهانبخش و کاوه می‌شویم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰
 امید نورافکن: می‌دانیم این یک شانس بزرگ در زندگی ما خواهد بود

کاپیتان تیم فوتبال امید ایران اعتقاد دارد حضور در مسابقات المپیک، شانس بزرگی در زندگی بازیکنان این تیم خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران برای شرکت در مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا اظهار داشت:

هدف ما این است که به المپیک صعود کنیم، چون می‌دانیم این یک شانس بزرگ در زندگی ما خواهد بود. برای برداشتن گامی بزرگ مانند رسیدن به المپیک، شما باید به قدم‌های کوتاه فکر کنید. بازی اول مقابل ازبکستان برای ما چنین شرایطی دارد.

امید نورافکن با بیان اینکه دیدار نخست در تورنمنت‌های مختلف اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد:

من پیش از این در این باره با هم‌تیمی‌هایم صحبت کردم و ما مشتاق این رقابت‌ها هستیم. ما تیمی بزرگ با قلب و رؤیایی بزرگ هستیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قهرمان شویم.

«ایران همیشه بازیکنان، کادر فنی و مربیان خوبی برای تیم امید دارد، اما نظم و برنامه‌ریزی مهمترین چیز است.»، امید نورافکن کاپیتان تیم امید ضمن بیان این جمله گفت:

مطمئنم که تیم فعلی چنین چیزی را دارد و ما به تایلند می‌رویم تا تلاش کنیم و تمام بازی‌های خود را ببریم. ازبکستان، کره جنوبی و چین تیم‌های خوبی هستند. ازبکستان در ضدحملات بسیار قدرتمند است و با وینگر‌های خوبی بازی می‌کند. ما انتظار داریم که کره جنوبی و چین بازی سرعتی در دستور کار قرار دهند، اما آن‌ها همه چیز را درباره ایران می‌دانند.

نورافکن با اشاره به تجربه‌های بین‌المللی خود و چند بازیکن دیگر تیم امید در رده باشگاهی بیان کرد:

من در چند بازی در لیگ بلژیک به میدان رفتم و بازیکنان دیگری، چون اللهیار صیادمنش در فنرباغچه، مهدی مهدی‌خانی در کرواسی و یونس دلفی در شالروا بازی کرده‌اند.

امید نورافکن با تمجید از بازیکنان پیشین فوتبال کشورمان در رده‌های پایه خاطرنشان کرد:

ما در گذشته بازیکنان خوبی، چون سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و کاوه رضایی در رده جوانان داشتیم. ما هم اگر عملکرد خوبی داشته باشیم، می‌توانیم جا پای آن‌ها بگذاریم. هدف تمام بازیکنان ایران هم همین است و ما به این قدم‌ها فکر می‌کنیم. مأموریت نخست ما در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و المپیک است. ما تیمی خوب و اعتمادبه‌نفس فراوانی برای مسابقات تایلند داریم. ما برای بازی‌های تایلند آماده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل