پلمب 30 واحد نانوایی متخلف در البرز


پلمب 30 واحد نانوایی متخلف در البرز

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: در اجرای یک طرح نظارتی ضربتی 30 واحد نانوایی متخلف دراین استان پلمب شد.

جهانگیرشاهمرادی روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار البرز افزود: این نانوایی ها به دلیل کاهش وزن خمیر نان و سایر تخلف ها تعطیل شدند و تعدادی از نانواهایی ها هم به دلیل فعالیت مناسب تشویق شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در زمینه تعیین تکلیف وضعیت سوخت سرویس مدارس نیز گفت: پس از اجرای طرح مصرف بهینه سوخت، سرویس مدارس از جمله مواردی است که نیازمند بررسی کارشناسانه است.

وی افزود: بر اساس اعلام قبلی به متولیان امر، افزایش نرخ شهریه مدارس غیرقانونی است و در نشستی کارشناسی بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.
شاهمرادی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال نیز گفت: تیمی کارشناسی متشکل از جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات حکومتی، نماینده دفتر اقتصادی استانداری البرز و اصناف برای خرید میوه شب عید باید نظارت کامل دشته باشند تا کیفیت و قیمت مناسب را داشته باشد.
وی اضافه کرد: سال گذشته توزیع میوه شب عید متمرکز بر یک سردخانه بود که بر اساس پیشنهاد اعضای جلسه مقرر شد در صورت پیش بینی سردخانه مناسب در سایر شهرستان ها از ظرفیت سردخانه دوم نیز استفاده شود که در زمان توزیع میوه، از ۲ محل انجام شود.

اکنون در مجموع دو هزار و ۲۳۵ واحد نانوایی در سطح استان البرز فعال است که از این تعداد؛ یک هزار و ۸۰۸ واحد دولتی و ۴۲۷ واحد به صورت آزادپز فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل