استانداری همدان برای بازسازی خانه یک مادر شهید در ملایر مساعدت کرد


استانداری همدان برای بازسازی خانه یک مادر شهید در ملایر مساعدت کرد

همدان - ایرنا - برای بازسازی و تکمیل خانه مسکونی مادر شهید «داود غلامی» در شهر ملایر که بر اثر بارندگی های فروردین ماه امسال بخش از آن تخریب شده بود ، استانداری همدان مساعدت کرد و به دستور «سید سعید شاهرخی» استاندار ، مبلغ 50 میلیون تومان برای این امر اختصاص یافت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در بارندگی‌های فروردین امسال منزل مادر شهید «داود غلامی» دچار آسیب دیدگی و تخریب شده بود.

محمدابراهیم مرادی افزود: بازدیدهای مستمری از وضعیت منزل مسکونی مادر شهید غلامی توسط مسوولان این شهرستان انجام شد تا اقدامات لازم برای بازسازی و مرمت این واحد مسکونی صورت گیرد.

وی بیان کرد: هفته گذشته معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر از منزل مسکونی مادر شهید غلامی در ملایر بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت زندگی این مادر شهید قرار گرفت.

مرادی یادآور شد: به تازگی نیز شهردار ملایر پس از بازدید از منزل مسکونی مادر شهید غلامی، دستورات لازم را برای پیگیری در بازسازی این واحد مسکونی و اخذ مجوزهای مربوطه را صادر کرد.

در بازدید فرماندار ویژه ملایر از منزل مسکونی شهید «داود غلامی» رسیدگی به خانواده‌های شهدا و تلاش برای حل مشکلات آنان را از اولویت‌های مدیران دانست و این اقدام را فرصتی مغتنم در دوران مدیریتی برشمرد.

بازخوانی و پاسداشت رشادت‌ها و ایثارگری شهدا برای مردم و انتقال خاطرات، از خودگذشتگی و آرمان‌های شهدا، جانبازان و ایثارگان و آزادگان برای نسل جوان از دیگر مواردی بود که قدرت الله ولدی به آن تاکید کرد.

شهید «داود غلامی» در بهمن سال ۱۳۶۶ در سن ۱۸ سالگی در منطقه عملیاتی ماووت عراق به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار بهشت هاجر ملایر به خاک سپرده شده است.

شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی