افشای اطلاعات گوشی میان‌رده جدید سونی


به تازگی فهرست جالبی در سایت Geekbench منتشر شده که بر اساس شواهد، این دستگاه میان‌رده بعدی سونی اکسپریا است.

افشای اطلاعات گوشی میان‌رده جدید سونی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی یکی از شرکت‌هایی است که با انتشار دستگاه‌های جدید طرفداران خود را بسیار خوشحال می‌کند. می‌توان این شرکت را به نوعی شروع کننده جریانی دانست که سال‌ها پیش برای همه‌گیر شدن گوشی‌های اندرویدی در سراسر جهان شکل گرفت. اخیرا خبری از این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که به ما نوید عرضه یک دستگاه جدید از برند اکسپریا را می‌دهد.

فهرست مرموز منتشر شده در سایت Geekbench

به تازگی یک فهرست مرموز جدید در سایت Geekbench منتشر شده است و دلایلی خوبی وجود دارد که باور کنیم این دستگاه جدید گوشی میان‌رده بعدی اکسپریا سونی است.

افشای اطلاعات گوشی میان‌رده جدید سونی

بیشتر بخوانید: معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه

در ابتدای همه این دلایل می‌توان شماره مدل این دستگاه را مورد بررسی قرار داد. شماره مدل استفاده شده در صفحه امتیاز‌ها دقیقا با خط الگوی نام‌گذاری سونی همخوانی دارد. در الگویی که سونی برای نامگذاری استفاده می‌کند همیشه اسم با حروفی شروع می‌شود که بیانگر سال هستند و پس از آن نیز چهار رقم قرار می‌گیرد. از آن جایی که برای مدل‌های ۲۰۱۹ اکسپریا استفاده شد به نظر می‌رسد K به معنای سال ۲۰۲۰ باشد.

شماره مدل مشابه گوشی مرموز Geekbench با محصول جدید اوپو

افشای اطلاعات گوشی میان‌رده جدید سونی

البته فهرست منتشر شده ریزه‌کاری‌های دیگری نیز دارد. این گوشی از اندروید ۱۰ به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند و یک رم ۸ گیگابایتی درون آن جای‌گذاری شده است. شناسه CPU نیز آشنا است. گوشی اوپو Reno3 Pro 5G که هنوز عرضه نشده است از تراشه Snapdragon 765G استفاده می‌کند و شناسه این دستگاه در نتایج منتشر شده از آن در Geekbench با گوشی اسرارآمیز اکسپریا مطابقت می‌کند. پیش بینی Oppo Reno3 Pro 5G مبتنی بر چیپست Snapdragon 765G خواهد بود و شناسه آن از برگه نمره Geekbench با دستگاه Xperia اسرارآمیز با همان تراشه مطابقت دارد. با این وجود مشخص نیست که آیا این SD765G است یا نوع استاندارد SD765 که در برگه اکسپریا نشان داده شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی