افزایش قیمت آئودی Q7 مدل 2020 در بازار آمریکا


افزایش قیمت آئودی Q7 مدل 2020 در بازار آمریکا

آئودی اقدام به معرفی نسخه‌ی به‌روز شده شاسی‌بلند Q7 2020 کرده است. مدل‌های اروپایی این خودرو چند ماه پیش در بازار عرضه شده‌اند اما حالا شاهد معرفی آن در بازار آمریکا نیز هستیم. جدای از بدنه‌ای به‌روزتر و کابینی ارتقا یافته، Q7 آمریکایی به پیشرانه جدید 6 سیلندر توربو نیز مجهز شده است. البته که... The post افزایش قیمت آئودی Q7 مدل 2020 در بازار...

آئودی اقدام به معرفی نسخه‌ی به‌روز شده شاسی‌بلند Q7 2020 کرده است. مدل‌های اروپایی این خودرو چند ماه پیش در بازار عرضه شده‌اند اما حالا شاهد معرفی آن در بازار آمریکا نیز هستیم. جدای از بدنه‌ای به‌روزتر و کابینی ارتقا یافته، Q7 آمریکایی به پیشرانه جدید 6 سیلندر توربو نیز مجهز شده است. البته که این موارد با افزایش قیمت همراه بوده و مدل پایه پریمیوم بهای 60800 دلاری دارد. این قیمت نشان دهنده افزایش بیش از 7 هزار دلاری نسبت به مدل سال قبل می‌باشد.

افزایش قیمت آئودی Q7 مدل 2020 در بازار آمریکا
خب توجیه‌کننده این افزایش قیمت قابل‌توجه چیست؟ در آغاز باید گفت دیگر خبری از پیشرانه 2 لیتری توربو نیست و خریداران Q7 شاهد استفاده از پیشرانه 6 سیلندر با قدرت 335 اسبی و گشتاور 500 نیوتون متری خواهند بود. این پیشرانه قدرت کاملا بیشتری نسبتاً به نمونه 2 لیتری داشته و همچنین کمی قوی‌تر از پیشرانه 6 سیلندر قبلی می‌باشد. البته وقتی Q7 پریمیوم 2019 را با این نمونه جدید مقایسه کنید افزایش قیمت حدود 1000 دلاری را خواهید دید که هضم آن آسان‌تر به نظر می‌رسد.

افزایش قیمت آئودی Q7 مدل 2020 در بازار آمریکا
البته تنها مورد جدید درباره این شاسی‌بلند به پیشرانه آن مربوط نمی‌شود. Q7 به‌روز هم‌اکنون از جلوپنجره بزرگ‌تر استفاده می‌کند. کابین نیز دارای صفحات نمایش دیجیتالی بوده و از جمله تجهیزات استاندارد خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای، سقف پانورامیک، صندلی‌های جلوی برقی و گرم شونده، کروز کنترل تطبیقی، دستیار ترافیک، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و دستیار اضطراری اشاره کرد.

افزایش قیمت آئودی Q7 مدل 2020 در بازار آمریکا


قیمت مدل‌های پریمیوم پلاس و پرستیژ نیز برای مدل سال 2020 افزایش یافته است. قیمت این دو خودرو هم‌اکنون به ترتیب از 63800 و 71200 شروع می‌شود که افزایش 1200 دلاری را نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب