همسایه سابق سارق خانه نوعروس


همسایه سابق سارق خانه نوعروس

سارقی که از خانه تازه عروس و داماد 60 میلیون تومان طلا و پول سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، دوم آذر امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت خانه از کلانتری 126 تهرانپارس به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارسال شد. شاکی مدعی بود عصر با همسرم برای گرفتن فیلم‌های عروسی از خانه خارج شده و در ساعات پایانی شب برگشتیم اما ناگهان متوجه به هم ریختگی خانه و سرقت اموال با ارزش‌مان شدیم. با این اظهارات مأموران به محل سرقت رفتند و متوجه شدند که سارق یا سارقان با استفاده از کلید، وارد ساختمان شده‌اند که فرضیه سرقت از سوی افراد آشنا قوت گرفت.

سرهنگ کارآگاه «مرتضی نثاری» رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت در خصوص چگونگی دستگیری متهم عنوان کرد: بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته ساختمان نشان داد فردی میانسال ابتدا وارد لابی ساختمان شده و پس از سرک کشیدن در طبقات از ساختمان خارج شده است. در تحقیقات میدانی تصویر واضحی از متهم به دست آمد و مشخص شد که این مرد چند ماه قبل در این ساختمان سکونت داشته است بنابراین بلافاصله محل زندگی فعلی او به‌دست آمد و با هماهنگی بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران، متهم در 19 آذرماه دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم منتقل شد.

متهم در تحقیقات مقدماتی ضمن پذیرش جرم ارتکابی گفت: چون در این ساختمان زندگی می‌کردم کلید ورودی را داشتم وقتی فهمیدم یک تازه عروس و داماد به اینجا آمده‌اند وسوسه شدم سرقت کنم چرا که به‌خاطر مشکلات مالی و تأمین هزینه مصرف مواد مخدر نیاز به پول داشتم و اموال مسروقه را نیز به افراد ناشناس فروخته‌ام. سارق با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی و بررسی سوابق کیفری در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا