برنامه‌های پایان هفته مسجد مقدس جمکران/ از کمیل عارفانه تا ندبه انتظار


برنامه‌های پایان هفته مسجد مقدس جمکران/ از کمیل عارفانه تا ندبه انتظار

مسجد مقدس جمکران در روزهای منتهی به جمعه، روز منتسب به امام زمان(عج) با برنامه‌هایی همچون «توسل به حریم کبریا»، «کمیل عارفانه» و «ندبه انتظار» میزبان مهدی‌باوران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران این هفته نیز از سه شنبه شب تا غروب روز جمعه با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه منتظران روز سه‌شنبه، ۱۹ آذر ‌ماه با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز شده و در ادامه حجت الاسلام «صادقی واعظ» برای زائران سخنرانی می کند.

زمزمه دعای توسل با نوای «حاج حیدر خمسه» در ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۰:۱۵ پایان بخش برنامه های سه شنبه شب مسجد مقدس جمکران است.

میعادگاه منتظران پنجشنبه، ۲۱ آذر ماه نیز از ساعت ۱۸ با جلسه آموزش عمومی قرآن به استقبال منتظران می رود و سپس در ویژه برنامه «کمیل عارفانه» حجت الاسلام صدوقی سخنرانی کرده و دعای پرفیض کمیل با نوای حاج مسعود زمانی قرائت می شود.

جمعه، ۲۲ آذرماه به عنوان روز منتسب به امام مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران از ساعت ۵:۴۵ با قرائت دعای عهد برنامه های خود را آغاز کرده سپس آئین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و قرائت دعا توسط حاج حسن اخباری از ساعت ۶ صبح برگزار می شود.

پایان بخش برنامه های جمکران در این هفته قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۶:۱۵ روز جمعه است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو