10 دستگاه اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل شهری سنندج شد


10 دستگاه اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل شهری سنندج شد

سنندج - ایرنا - رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در راستای افزایش بهره‌وری و استفاده حداکثری از امکانات موجود، 10 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی پس از تعمیر و بازسازی مجددا وارد چرخه حمل و نقل شهری شدند.

امیر جمشیدنژاد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر امکان خرید اتوبوس‌های جدید برای این سازمان وجود ندارد بنابراین لزوم بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: بر همین اساس و در راستای کاهش آسیب‌های زیست محیطی، افزایش بهره وری و استفاده حداکثری از امکانات موجود، ۱۰ دستگاه اتوبوس اسکانیای ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج تعمیر و بازسازی شد تا در خدمت حمل و نقل عمومی قرار گیرد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: هزینه انجام عملیات تعمیر و بازسازی این اتوبوس‌ها از محل اعتبارات داخلی سازمان و برای فعالیت مجدد در تمام خطوط و سرویس دهی درون شهری تامین شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون در ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج، ۱۲۳ دستگاه اتوبوس شامل ۶۸ دستگاه بخش خصوصی و ۵۵ دستگاه بخش دولتی مشغول فعالیت هستند.

جمشیدنژاد تاکید کرد: استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از راهکارهای کاهش ترافیک است ضمن اینکه نوسازی ناوگان حمل ونقل در ترغیب شهروندان برای تردد در سطح شهر و استفاده از این خودروها تاثیر بسزایی دارد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)