پیش بینی حضور هشت هزار نفر در المپیاد ملی ورزشی دانشجویان در گیلان  


پیش بینی حضور هشت هزار نفر در المپیاد ملی ورزشی دانشجویان در گیلان  

رشت - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : حدود هشت هزار دانشجو در پانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در گیلان حضور می یابند.

مریم بخشی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود : در این المپیاد که تابستان سال ۹۹ با شرکت حدود هشت هزار دانشجوی دختر و پسر از سراسر کشور در رشت برگزار می شود، ۱۴۰ واحد دانشگاهی تاکنون اعلام آمادگی کرده اند.

وی به عنوان دبیر شورای پشتیبانی المپیاد دانشجویان اظهار کرد : به طور قطع تعداد واحدهای دانشگاهی افزایش می یابد و پیش بینی می شود به بیش از ۱۶۰ واحد برسد.

وی ادامه داد : با وجود میزبانی این مسابقات مهم و حضور این تعداد ورزشکار دانشجو، در خصوص استاندارد سازی زیرساختهای ورزشی محل برگزاری مسابقات و مکان اسکان ورزشکاران باید برنامه ریزی های مناسبی انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد : تلاش می کنیم این المپیاد به بهترین نحو برگزار شود و خوشحالیم که دانشکده تربیت بدنی گیلان با نیروهای جوان و تجارب ارزنده این المپیاد بزرگ را در گیلان رقم می زند و به طور حتم با توانمندی های موجود، این المپیاد به خوبی برگزار خواهد شد.

مریم بخشی همچنین با اشاره به مسابقات مهم وزنه برداری بین المللی جام نامجو خاطرنشان کرد: این رقابت ها که جنبه کسب سمهیه المپیک نیز دارد، بهمن ماه امسال در رشت برگزار می شود.

وی تصریح کرد : باید تلاش کنیم که مسئولان کشور به این نتیجه برسند که گیلان پس از برگزاری مسابقات وزنه برداری جام نامجو و المپیاد ورزشی دانشجویان کشور قادر به میزبانی مسابقات ملی و بین المللی است.

وی اظهار کرد: همچنین تمامی ظرفیت ها و تجربیاتی که در برگزاری جام نامجو کسب می شود برای برگزاری رقابت های المپیاد ورزشی دانشجویان در اختیار دانشگاه تربیت بدنی گیلان گذاشته می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد