دومین اردوی تیم تالو پاس ناجا در زنجان برگزار می‌شود


دومین اردوی تیم تالو پاس ناجا در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - تیم تالو پاس ناجا به منظور کسب آمادگی بیشتر برای رویارویی بهتر در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو جام ستارگان باشگاه‌های ایران در شهر زنجان اردو زده است.

سرمربی تیم تیم تالو پاس ناجا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تمرینی تیم تالو پاس ناجا از روز چهارشنبه /۲۷ آذر ماه/ با حضور ۱۰ ووشوکار در شهر زنجان آغاز شده است و تا هشتم دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

غفار امانی گفت: این اردو به منظور آماده‌سازی بیشتر ووشوکاران تیم تالو پاس ناجا برای رویارویی بهتر در با تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر ووشو جام ستارگان باشگاه‌های ایران، برپا شده است.

وی افزود: مجید حسنلو، هادی محمدی، مهدی محمدی و مهدی شامی از زنجان، علی خاکسار از چهار محال و بختیاری، فاتح حیدریان از کردستان، حسین رحمانی، مصطفی دودله، رضا صبوری‌ طلب، احسان کشاورز و امیر محمدرضایی از خراسان رضوی، تالوکاران حاضر در اردوی زنجان هستند.

امانی، هدف از این اردو را حضور توانمندتر در مسابقات دور برگشت که نهم دی ماه در آکادمی ووشو تهران به مصاف تیم‌های همدان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران، خواهد رفت، ذکر کرد.

سرمربی تیم تالو پاس ناجا گفت: نخستین اردوی آمادگی از ۱۰ تا ۱۸ آذر ماه امسال با حضور مجید حسنلو، هادی محمدی، مهدی محمدی و مهدی شامی از زنجان، علی خاکسار از شهر کرد، فاتح حیدریان از کردستان، رضا خلف زاده از خوزستان و حسین رحمانی، مصطفی دودله و رضا صبوری‌طلب از خراسان رضوی در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

امانی افزود: تیم تالو پاس ناجا در دور رفت این رقابت‌ها که ۱۹ آذر ماه سالجاری در سالن فدراسیون ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد در مصاف با تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران نتیجه را واگذار کرد اما در برابر تیم هیات ووشو همدان به برتری ۸ بر ۶ دست یافت.

وی یادآور شد: در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو جام ستارگان باشگاه‌های کشور که پارسال برگزار شد تیم پاس ناجا، مقام ‌قهرمانی را از آن خود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403