جلوی بیکاری 80 کارگر یک شرکت در تاکستان گرفته شد


جلوی بیکاری 80 کارگر یک شرکت در تاکستان گرفته شد

قزوین – ایرنا - رییس دادگستری تاکستان گفت: پرونده قضایی یک شرکت تولیدی در این شهرستان با توجه به شعار سال حمایت از تولید به سازش منجر شد و از بیکاری 80 کارگر آن جلوگیری به عمل آمد.

امیر جعفر تقی پور روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این واحد تولیدی از شرکت‌های مهم صنعتی شهرستان در زمینه تولید انواع الیاف مصنوعی، انواع نخ، انواع موکت نمدی و تافتینگ، کفپوش، چمن مصنوعی و... است که حدود ۸۰ درصد محصولات خود را به سایر کشورها صادر می‌کند.

وی افزود: در خصوص ملک این شرکت، دادخواستی مبنی بر خلع ید و قلع و قمع از ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین مطرح شد که پس از رسیدگی تکمیلی مراجع قضایی آرای صادره مبنی بر خلع ید در مرحله اجرا قرار گرفت.

این مقام قضایی بیان داشت: اجرای این حکم با توجه به عظمت سوله‌ها و دستگاه‌های تولید، هزینه‌های گزافی را به این واحد تولیدی وارد می‌کرد و در نهایت حدود ۸۰ کارگر این شرکت بیکار می‌شدند.

وی اضافه کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال داخلی و حساسیت وضعیت استراتژیکی شهرستان تاکستان از دوطرف پرونده برای برقراری صلح و سازش و ممانعت از اجرای حکم دعوت شد و از تعطیلی خطوط تولید و بیکاری کارگران جلوگیری به عمل آمد.

تقی پور افزود:هم اینک در شرکت مذکور ۴۰۳ نفر مشغول به کار هستند و سالانه بالغ بر ۱۷ میلیون متر محصول تولید می‌کنند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)