دخیا و یک آمار اسف بار در یک سال گذشته


دخیا و یک آمار اسف بار در یک سال گذشته

داوید دخیا در یک فصل گذشته اشتباهات زیادی داشته و از فرم فوق العاده خود خارج شده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته مهمان واتفورد قعرنشین بود و در نهایت با دو گل از حریف خود شکست خورد تا به رتبه هشتم جدول سقوط کند. گل اول واتفورد در بازی دیروز روی اشتباه عجیب و وحشتناک داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ، به ثمر رسید. در دقیقه 50 واتفورد به یک ضربه ایستگاهی رسید و پس از کش و قوس در محوطه جریمه اسماعیل سار، هافبک سنگالی واتفورد، ضربه آرامی را روانه دروازه یونایتد کرد که این شوت با اشتباه عجیب داوید دخیا وارد دروازه شد.

دخیا و یک آمار اسف بار در یک سال گذشته

اشتباه مقابل واتفورد اما تنها اشتباه بزرگ داوید دخیا در یک فصل گذشته نبوده است. او از یک فصل اخیر تا به حال 6 اشتباه تاثیر گذار که منجر به دریافت گل شده، داشته است. این آمار بیش از هر دروازه بان و بازیکن دیگری بوده و حالا دروازه بان اسپانیایی بیش از هر بازیکن دیگری از فصل گذشته تا به حال اشتباه تاثیر گذار داشته است.

دخیا و یک آمار اسف بار در یک سال گذشته

دخیا این اشتباهات مهم و وحشتناک را پیش از این در بازی های بزرگ از خود به جای گذاشته است. اشتباهات وحشتناک در بازی هایی نظیر چلسی و آرسنال در لیگ برتر که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می رسیدند. دخیا همچنین در بازی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا نیز نتوانست شوت آرام لیونل مسی را مهار کند و توپ به شکل عجیب و غریبی از دستان او عبور کرد و وارد دروازه شد؛ همه این اتفاقات در حالی برای دروازه بان یونایتد رخ داده است که در سال های گذشته او یکی از بهترین دروازه بانان دنیا بوده اما حالا با افتی فاحش روبرو شده و حتی جایگاه خود در تیم ملی اسپانیا را نیز در خطر می بیند.

دخیا و یک آمار اسف بار در یک سال گذشته

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟