دستگیری زورگیرانی که در اغتشاشات البرز دست داشتند


دستگیری زورگیرانی که در اغتشاشات البرز دست داشتند

کرج - ایرنا- پلیس استان البرز با اجرای یک عملیات پیچیده و شگردهای خاص توانست اعضای باند زورگیر را که در اغتشاشات اخیر دست به نا امنی و شرارت زده بودند در ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : این زورگیرها با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت و دست کاری شماره پلاک آن در نقش مسافرکش مبادرت به زورگیری از مردم می‌کردند که بعد از تعقیب و گریز این افراد و همدستان آنها شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ مهدی فضلی علیشاه بدون اشاره به شمار اعضای این باند به دلیل تداوم تحقیقات شناسایی آنان گفت: اعضای این باند به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند و در این مدت تعداد زیادی تلفن همراه و مقادیری پول نقد از مردم به سرقت برده بودند.
وی گفت: بعد از اعتراف این افراد، پلیس توانست به سر نخ‌های جدیدی از فعالیت آنان دست یابد و مشخص شد سه نفر از اعضای این باند در اغشاشات اخیر استان البرز دست به آشوب زده اند.

فضلی علیشاه افزود: این افراد تخریب اموال عمومی و در نهایت آتش زدن شعبه بانکی در کمالشهر را پذیرفتند و گفتند در تجمع مردم بعد از شکستن شیشه بانک و ریختن مواد آتش زا آن را به آتش کشیدند.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید