فعالیت 80 هیئت قرآن خانگی در نرماشیر


فعالیت 80 هیئت قرآن خانگی در نرماشیر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول برنامه‌ریزی امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیر گفت: 80 هیئت قرآن خانگی، 5 خانه قرآن روستایی و 2 مؤسسه قرآنی در این شهرستان فعال هستند.

فعالیت 80 هیئت قرآن خانگی در نرماشیر

علی کدوری‌زاده، مسئول برنامه‌ریزی امور قرآنی دفتر امام جمعه شهرستان نرماشیر در گفت‌‌وگو با ایکنا از کرمان، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان گفت: نرماشیر در شرق استان کرمان واقع شده است و یکی از قطب‌های قرآنی استان کرمان است.

وی افزود: در این شهرستان قاریان نوجوانی هستند که رتبه‌های استانی و کشوری دارند، قریب ۸۰ هیئت قرآنی خانگی آقایان و بانوان و نیز ۵ خانه قرآنی روستایی و ۲ مؤسسه قرآنی در مرکز شهر و روستاهای شهرستان فعال هستند.

کدوری‌زاده بیان کرد: هیئت‌های قرآنی همه در امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیر ثبت هستند و همیشه با هماهنگی این دفتر برنامه‌های قرآنی و کلاس قرآنی در سطح شهرستان برگزار می‌کنند.

مسئول برنامه‌ریزی امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیر تصریح کرد: از برنامه‌های قرانی اجرا شده توسط امور قرآنی دفتر امام‌جمعه در این شهرستان از برگزاری کلاس‌های قرآن برای نوجوانان پسر و دختر و برگزاری محافل انس با قرآن هر ماه در یکی از روستاهای شهرستان نرماشیر می‌توان ذکر کرد.

وی اظهار کرد: همچنین توزیع ۶۰۰ جلد قرآن در هیئت‌های قرآنی شهرستان نرماشیر و استعداد‌یابی چهره‌های قرآنی شهرستان نرماشیر و تشکیل هیئت‌های قرآنی بانوان و آقایان در برخی از روستا‌های شهرستان نرماشیر و حمایت از این هیئت‌های قرآنی اشاره کرد.

کدوری‌زاده تصریح کرد: به مناسبت‌های مختلف از قاریان و فعالان قرآنی شهرستان نرماشیر تجلیل می‌شود و اردوهای آموزشی و تفریحی برای قاریان و مربیان قرآنی شهرستان نرماشیر با همکاری بنیاد مهدویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق