تصاویر ماکت آی‌فون 12 پرو مکس اپل از وجود یک درگاه ارتباطی ویژه حکایت دارند


بر اساس شایعات منتشر شده، هندست‌های سری آی‌فون 12 مجموعا در 4 مدل مختلف روانه بازار خواهند شد. انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون‌ها از طراحی کاملا بازنگری شده برخوردار باشند. ضرورت چنین تغییری مدت‌هاست که احساس می‌شود. بی‌تردید پیشرفته‌ترین محصول در میان مدل‌های چهارگانه، آی‌فون 12 پرو مکس نام دارد. ظاهرا یک گزارش جدید به مقایسه ماکت سه‌بعدی...

بر اساس شایعات منتشر شده، هندست‌های سری آی‌فون 12 مجموعا در 4 مدل مختلف روانه بازار خواهند شد. انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون‌ها از طراحی کاملا بازنگری شده برخوردار باشند. ضرورت چنین تغییری مدت‌هاست که احساس می‌شود. بی‌تردید پیشرفته‌ترین محصول در میان مدل‌های چهارگانه، آی‌فون 12 پرو مکس نام دارد. ظاهرا یک گزارش جدید به مقایسه ماکت سه‌بعدی پرچم‌دار آینده اپل با پرچم‌دار امسال کمپانی یعنی آی‌فون 11 پرو مکس پرداخته است. آیا مایل هستید از تغییرات و امکانات اضافه شده به هندست جدید دقیقا مطلع شوید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

تصاویر ماکت آی‌فون 12 پرو مکس اپل از وجود یک درگاه ارتباطی ویژه حکایت دارند

ماکت آی‌فون 12 پرو مکس نمایانگر ناچ با ابعادی مشابه است؛ اما به‌طور کلی این هندست در مقایسه با آی‌فون 11 پرو مکس اندکی کشیده‌تر است

بر اساس اظهارات یک وبلاگ ژاپنی با نام Mac Otakara، ماکت 3 بعدی احتمالی آی‌فون 12 پرو مکس توسط منابع مستقر در شرکت علی‌بابا ارایه شده است. جزئیات مربوط به شایعات پیشین از به‌کارگیری یک نمایشگر 6.7 اینچی در آی‌فون 12 پرو مکس حکایت داشتند؛ اما اکنون با توجه به تصاویر ماکت سه‌بعدی به‌نظر می‌رسد که اندازه قطری این نمایشگر معادل 6.5 اینچ خواهد بود. این ماکت می‌تواند نشان‌دهنده یکی از نمونه‌های اولیه هندست آینده اپل باشد؛ بنابراین انتشار ماکت‌های سه‌بعدی دقیق‌تر و مناسب‌تر در آینده امری محتمل خواهد بود. با این‌حال ماکت آی‌فون 12 پرو مکس کماکان از یک ناچ با اندازه‌ای مشابه انواع به‌کارگیری شده در ورژن‌های پیشین بهره می‌گیرد. این پدیده کاملا ناامیدکننده است؛ چرا که شایعات مطرح شده در خصوص اعمال تغییرات اساسی در طراحی محصول را رد می‌کند.

تصاویر ماکت آی‌فون 12 پرو مکس اپل از وجود یک درگاه ارتباطی ویژه حکایت دارندتصاویر ماکت آی‌فون 12 پرو مکس اپل از وجود یک درگاه ارتباطی ویژه حکایت دارندتصاویر ماکت آی‌فون 12 پرو مکس اپل از وجود یک درگاه ارتباطی ویژه حکایت دارند

ارتفاع این مدل معادل با 159 میلی‌متر اندازه‌گیری شده است؛ رقمی که در مقایسه با ارتفاع آی‌فون 11 پرو مکس تنها 1 میلی‌متر اختلاف دارد. همچنین پهنای این ماکت برابر با 78 میلی‌متر است که در مقایسه با بزرگ‌ترین مدل آی‌فون فعلی اپل تنها 0.3 میلی‌متر عریض‌تر خواهد بود. به بیان خلاصه، پهنای این هندست تقریبا مشابه با مدل قدیمی‌تر آی‌فون 8 پلاس است. با توجه به جزئیات اعلام شده توسط وب‌سایت Mac Otakara، ضخامت ماکت برابر با 7.1 میلی‌متر است که در مقایسه با ضخامت 8.1 میلی‌متری آی‌فون 11 پرو مکس بیش‌تر خواهد بود.

کاهش ضخامت مدل جدید آی‌فون در وهله نخست این باور را در ذهن تداعی می‌کند که اپل در حال بازگشت به فلسفه طراحی پیشین خود و ارائه محصولاتی چشم‌نوازتر همراه با اعمال چندین تغییر اساسی است. چنان‌چه آخرین نمونه اولیه هندست اپلی دارای ضخامت 7.8 میلی‌متری باشد؛ در این‌صورت می‌توان امیدوار بود که اپل در زمینه شارژدهی باتری آی‌فون 12 پرو مکس هیچ‌گونه مصالحه‌ای انجام نمی‌دهد.

تصاویر ماکت آی‌فون 12 پرو مکس اپل از وجود یک درگاه ارتباطی ویژه حکایت دارندتصاویر ماکت آی‌فون 12 پرو مکس اپل از وجود یک درگاه ارتباطی ویژه حکایت دارندتصاویر ماکت آی‌فون 12 پرو مکس اپل از وجود یک درگاه ارتباطی ویژه حکایت دارند

تغییرات جزئی در طراحی آی‌فون 12 پرو مکس به چه ترتیب خواهند بود؟

با توجه به تصاویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد که یک کانکتور در سمت چپ ماکت سه‌بعدی آی‌فون 12 پرو مکس قرار گرفته است. کانکتور حفره‌ای شکل تعبیه شده از ظاهری مشابه با نمونه مغناطیسی موجود در سومین نسل آی‌پد پرو برخوردار است. آیا این پدیده نشان‌دهنده پشتیبانی مدل‌های آینده آی‌فون 12 از نمونه کوچک‌تر اپل پنسیل خواهد بود؟ تحلیل‌گران اعتقاد داشتند که خانواده آی‌فون 2019 از اپل پنسیل پشتیبانی خواهند کرد؛ اما نهایتا این پدیده عملی نشد. از آن‌جا که شایعات اخیر از اعمال برخی تغییرات اساسی در طراحی هندست‌های سری آی‌فون 12 حکایت دارند؛ لذا اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از اپل پنسیل احتمالا قابلیت‌های کلی این گجت‌ها را ارتقاء خواهد داد.

تصاویر ماکت آی‌فون 12 پرو مکس اپل از وجود یک درگاه ارتباطی ویژه حکایت دارند

به‌طور کلی، برداشت اولیه کارشناسان از تصاویر ماکت این است که پنل جلویی گوشی در مقایسه با پرچم‌دار سال 2019 اپل یعنی آی‌فون 11 پرو مکس هیچ‌گونه تغییری نکرده و این پدیده، امیدها برای مشاهده هندستی با طراحی متفاوت نسبت به مدل‌های پیشین را نقش بر آب می‌کند. البته بایستی مجددا یادآور شد که این تصاویر متعلق به نمونه اولیه آی‌فون 12 پرو مکس هستند و می‌توان امیدوار بود که تصاویر ماکت سه‌بعدی در آینده موجب شگفتی همگان شوند. به نظر شما، کانکتور مغناطیسی تعبیه شده در آی‌فون 12 پرو مکس دارای چه کاربردهایی است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟