با خوردن همبرگر 6 کیلوگرمی 330 دلار جایزه بگیرید


در صورتی که بتوانید همبرگر 6 کیلوگرمی ساخت دست یکی از معروف‌ترین فست فودهای بانکوک را بخورید، 330 دلار جایزه دریافت خواهید کرد! این اتفاق مصداق واقعی «هم فال و هم تماشا» است!


همبرگر را باید برای کسانی که مشکلی از بابت خوردن غذاهای فست فودی ندارند، جزو لذیذ‌ترین غذاهای دنیا دانست! از نظر بسیاری از افراد، هر چه همبرگر بزرگتر و پرتر باشد، ارزش بیشتری برای خوردن دارد! با در نظر گرفتن این دیدگاه، یک فست فود در تایلند اقدام به طبخ همبرگر 6 کیلوگرمی کرد. در صورتی که بتوانید آن را طی 9 دقیقه بخورید، 10 هزار بات تایلندی معادل 330 دلار جایزه دریافت خواهید کرد!

با خوردن همبرگر 6 کیلوگرمی 330 دلار جایزه بگیرید

این فست فود Chris Steaks Burgers نام دارد. بعد از معرفی چالش جدید توسط آن به منظور خوردن همبرگری غول‌پیکر و دریافت جایزه، افراد زیادی با مراجعه به این فست فود به همراه دوستان خود، به وسیله ضبط فیلم و در ادامه انتشار ویدیو در یوتیوب، به افزایش معروفیت آن (به طور ناخواسته) کمک کردند! همبرگر یاد شده پر از حلقه‌های پیاز، گوشت و سس مایونز است. با شنیدن محتویات شاید تصور کنید برای هر اندازه همبرگر فضای کافی در معده دارید، اما همبرگر 6 کیلویی فست فود Chris Steaks Burgers بزرگتر از چیزی است که تصور می‌کنید.

با خوردن همبرگر 6 کیلوگرمی 330 دلار جایزه بگیرید

البته فرصت کوتاهی برای خوردن همبرگر غول‌پیکر دارید. فست فود Chris Steaks Burgers در صورتی جایزه 330 دلاری را به شما اهدا خواهد کرد که بتوانید همبرگر دست‌ساز و ویژه آن را طی 9 دقیقه ببلعید! این میزان جایزه را باید معادل 10 هزار بات تایلندی دانست. نحوه محاسبه جایزه به این شکل است که فست فود به ازای هر کالری که فرد با خوردن همبرگر دریافت می‌کند، یک بات نیز به وی تقدیم خواهد کرد، البته اگر بتواند ساندویچ را تا انتها میل کند.

مالک فست فود نام برده عقیده دارد همبرگر 6 کیلوگرمی آن‌ها در سرتاسر تایلند نظیر نداشته و بزرگترین همبرگری است که یک فست فود در تایلند ارائه می‌کند. جالب است بدانید تا امروز سه نفر موفق به پشت سر گذاشتن چالش و برنده شده 330 دلار شده‌اند! خیلی دوست داریم وضعیت سلامتی آن‌ها را بعد از خوردن ساندویچ غول‌پیکر و سپس دریافت جایزه جویا شویم!

با خوردن همبرگر 6 کیلوگرمی 330 دلار جایزه بگیرید

هر روز افراد زیادی به این فست فود وارد شده و تلاش می‌کنند توانایی خود را محک بزنند. تقریبا همه آن‌ها در این چالش شکست خورده و با معده‌ای در حال انفجار، در حالی که بیشتر ساندویچ باقی مانده است، فست فود Chris Steaks Burgers را ترک می‌کنند.

در صورتی که به تور بانکوک سفر کرده و دوست دارید در این چالش هیجان‌انگیز، خوشمزه و اقتصادی شرکت کنید، کافی است در موتور جستجوی گوگل نام Chris Steaks and Burgers را جستجو کنید. بعد از یافت شدن فست فود روی نقشه، روی آن کلیک کرده و از نرم افزارهای مسیریاب همچون Waze یا Google Maps برای یافتن فست فود استفاده کنید.

همبرگر 6 کیلوگرمی فست فود تایلندی چقدر قیمت دارد؟
اما سوال اساسی اینجاست؛ برای خرید همبرگر چقدر پول باید پرداخت کنیم؟ با کسر مبلغ آن از جایزه، میزان سود را در صورت برنده شدن در چالش محاسبه خواهیم کرد. برای خرید این برگر عظیم‌الجثه باید 2500 بات تایلندی معادل 85 دلار پرداخت کنید. نوع دیگری از ساندویچ 6 کیلویی آن‌ها با گوشت خوک درست شده و دارای قیمت 3500 بات تایلندی معادل 115 دلار است.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

تغذیه های مناسب برای مقابله با آلودگی هوا را بشناسید | 0.8 هزار (عکس) لوگوی جدید «کیا موتورز» لو رفت! | 0.6 هزار قیمت خودروهای ایران خودرو امروز۹۸/۱۰/۰۱ | پژو۲۰۰۸ "۳۸۰" میلیون تومان شد | 2.3 هزار چگونه رمز دوم پیامکی را فعال و دریافت کنیم؟ | 0.7 هزار قیمت روز خودروهای وارداتی و داخلی در ۲ دی/ هیوندای 2018 النترا 555/000/0000 تومان شد | 0.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی