فتح‌الله‌زاده: استراماچونی برای بازگشت کل مبلغ قراردادش را می‌خواهد


فتح‌الله‌زاده: استراماچونی برای بازگشت کل مبلغ قراردادش را می‌خواهد

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در یک گفت‌وگوی تلویزیونی از درخواست عجیب «آندره‌آ استراماچونی» برای بازگشت به ایران و هدایت دوباره آبی‌های پایتخت درخواست پرده برداشت.

«علی فتح‌الله زاده» در این مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که استراماچونی به مدیران استقلال اعلام کرده است تا تمام مبلغ قراردادش را به طور یک‌جا به وی پرداخت کنند تا وی دوباره هدایت آبی‌پوشان تهرانی را بر عهده بگیرد.

البته آبی‌پوشان هنوز با این درخواست عجیب مواقفت نکرده‌اند.

استراماچونی در آستانه بازی استقلال و پیکان به دلیل دریافت نکردن مطالبات مالی خود به طور یک‌طرفه قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به ایتالیا بازگشت.

سرمربی ایتالیایی که با توجه به شرایط فعلی می‌توان پیشوند «سابق» را به سمت وی در استقلال اضافه کرد، از بدقولی‌های مدیران آبی‌پوش به شدت شاکی شده بود و در نتیجه اعلام کرد تا زمانی که باشگاه تضمین ندهد حقوقش به شکل قانونی به حسابش واریز می‌شود، به ایران باز نخواهد گشت.

در نهایت با تلاش‌های فراوان استراماچونی ۱۶۰ هزار یورو در قالب یک فقره چک دریافت کرد. با گذشت چند روز از پرداخت پول استراماچونی، وی هنوز به ایران برنگشته است.

پیش‌تر استراماچونی از مدیران استقلال درخواست کرده بود تا مدت قراردادش را به یک سال کاهش دهند که البته با موافقت مقامات باشگاه استقلال مواجه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در