مدافعان حرم از اسلام و ارزش ها پاسداری کردند


مدافعان حرم از اسلام و  ارزش ها پاسداری کردند

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرز عصر دوشنبه در دیدار با سهراب عظیمی جانباز مدافع حرم گفت: مدافعان حرم همچون شهدای دفاع مقدس از اسلام و ارزش های دینی پاسداری کردند.

سالار قاسمی اظهارداشت: ما مدیون ایثارگری ها و رشادت های شهدا و جانبازان و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: جانبازان را به عنوان کهنه سربازان دفاع مقدس پاس می داریم زیرا به لطف پروردگار وهمت آنان از حریم اسلام و کشور دفاع شد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا انسان هایی آسمانی بودند که از عزیزترین دارایی خود یعنی جانشان گذشتند به گونه ای که عشق و همت آنها برای نسل امروز به یک الگو تبدیل شده است.

قاسمی ادامه داد: این دیدارها علاوه بر تداعی خاطرات ایثارگری ها به ما روحیه مضاعف برای ادامه راه شهدا و جانبازان را می دهد.

وی تاکید کرد: مدافعان حرم از مرزهای کشور دفاع کردند که اگر مدافعان حرم نبودند داعش برای اشغال و پیشروی خود مرزی را قائل نمی‌شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج نیز در این دیدار گفت: مادران شهدا و جانبازان مدافع حرم به معنای واقعی فرزندانی را تربیت کردند که مجاهد گر اسلام و انقلاب باشند.

مراد مالمیر خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم در نوع و سبک زندگی خود بهترین نوع انتخاب را انجام داده و مسیر شهادت و فداکاری در مسیر دین واعتقاد خود را برگزیده‌اند.

وی بیان داشت: انتخاب از سر آگاهی و اطلاع ارزشمند ترین شکل انتخاب در زندگی بوده که در زندگی جانبازان و شهدای مدافع حرم تبلور کرده است.

وی تصریح کرد: جهاد و شهادت در راه ائمه اطهار (ع) ازنظر ارزشمندی بسیار والا و پسندیده است زیرا تمامی آثاری که در زمینه مرگ شایسته وجود دارد در وجود شهدا و جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم جمع شده است.

سهراب عظیمی جانباز ۷۰ درصد از لشکر فاطمیون و تبعه کشور افغانستان است که به شوق دفاع از حرم عقیله بنی هاشم (س) به سوریه رفت و در نبرد با داعش هر ۲ پای خود را از دست داد.

وی از نوسوادان نهضت سواد آموزی است که افتخار جانبازیدر راه ارزش های دینی و الهی را دارد.

از یکم تا هفتم دی به مناسبت سالروز تاسیس سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) هفته سواد آموزی نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان