نیکوکار البرزی ساخت یک مدرسه را آغاز کرد


نیکوکار البرزی ساخت یک مدرسه را آغاز کرد

کرج - ایرنا- نیکوکار البرزی روز دوشنبه در آیینی با حضور مردم و مسوولان ساخت یک مدرسه 15 کلاسه را در گرمدره کرج آغاز کرد.

خیر نیک اندیش دکتر فرهاد نگهبان این مدرسه را در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای یک هزار و ۹۰۰ مترمربع در چهار طبقه احداث می کند.

قرار است با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال ظرف یکسال این مدرسه احداث و در اختیار دانش آموزان ابتدایی قرار گیرد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج دراین آیین ضمن قدردانی از همت والای خیرین ، اظهار داشت: در دین مبین اسلام سفارش فراوان به کارهای خیرشده است و خیرین مدرسه ساز در این سال ها ثابت کرده اند که ایثارگر عرصه تعلیم و تربیت هستند.

فرزاد شعبانی تصریح کرد: تامین فضاهای آموزشی یکی از نیازهای اصلی این ناحیه به دلیل مهاجرت پذیری است.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز هم گفت: خیرین مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی این استان کارنامه موفق و بی‌نظیری دارند که این حرکت معنوی آنان قابل‌تحسین است.

سالار قاسمی اظهار داشت: حضور خیرین در امر ساخت مدرسه در سال جاری از رشد خوبی برخوردار بوده که لازم است در استان از خدمات شایسته مجمع خیرین و اعضای آن تقدیر به عمل آید.

وی یادآورشد: برای پیشبرد اهداف آموزش‌وپرورش در استان البرز که جمعیت میانگین دانش‌آموزی آن از میانگین کشوری پیشی گرفته است و کلاس‌های درس پرتراکم دارد باید چاره‌اندیشی کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش البرز تصریح کرد: برای ساخت مدرسه در البرز که با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه است نیاز به همراهی همه مدیران، ارگان‌ها، بانک‌ها، صنایع و شرکت‌های صنعتی و تولیدی داریم.

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ ساز البرز نیزگفت: خیرین مدرسه‌ساز در این استان ازجمله در کرج نیاز به تامین زمین مناسب برای ساخت فضاهای آموزشی دارند.

محمدرضا اسپرورین اظهار داشت: اقدامات خوب خیرین در البرز موجب شده که این استان در کشور کارنامه موفقی داشته باشد و رتبه برتر کسب کند.

وی یادآورشد: طی ۲۰ سال گذشته خیرین نیک‌اندیش در تامین کلاس‌های درس در این استان نقش مؤثری داشته‌اند که اگر همت والای این عزیزان نبود کمبود شدید فضای آموزشی در البرز بودیم.

اسپرورین تاکید کرد: تاکنون خیرین نیک‌اندیش حدود نیمی از مدارس تازه‌ساخت البرز را احداث کرده‌اند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که ۵۵ هزار نفر آن در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج تحصیل می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیغام حسین