تشکیل کمیته مخصوص برای رسیدگی به محورهای تحقیق و تفحص از هلال احمر


تشکیل کمیته مخصوص برای رسیدگی به محورهای تحقیق و تفحص از هلال احمر

عضو فراکسیون هلال احمر مجلس گفت: برای رسیدگی به محورهای مشخص شده تحقیق و تفحص از هلال احمر، کمیته مخصوصی تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیته مخصوص برای رسیدگی به محورهای تحقیق و تفحص از هلال احمرمحمد حسین قربانی عضو فراکسیون هلال احمر مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح تحقیق و تفحص از هلال احمر، اظهار کرد: نمایندگان مجلس به طرح تحقیق و تفحص از جمعیت هلال احمر رأی مثبت دادند.

او ادامه داد: بر اساس قوانین مجلس برای رسیدگی به تحقیق و تفحص از هلال احمر، کمیته و کمیسیون مخصوصی تشکیل می‌شود تا درباره محورهای مورد بحث تحقیق و تفحص تصمیم‌گیری لازم صورت بگیرد.

عضو فراکسیون هلال احمر مجلس با بیان اینکه مشکلات پیچیده‌ای در رابطه با تحقیق و تفحص وجود دارد، گفت: باتوجه به اینکه در پایان دوره مجلس به سر می‌بریم، تحقیق و تفحص باید به سرعت انجام شود و محورهای مورد وصول سریعا پیگیری شود.

قربانی با اشاره به محورهای تحقیق و تفحص، بیان کرد: بررسی سفرهای خارجی به لحاظ ضرورت و هزینه‌های آنها، درآمدها و هزینه‌های کمک‌های مردمی، بررسی کارایی اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های همگانی، بررسی نحوه خرید‌های انجام شده توسط جمعیت هلال احمر، بررسی وضعیت انبارهای جمعیت هلال احمر، عملکرد بیمارستان دبی و بررسی شرکت‌های سرمایه‌گذاری هلال احمر از جمله محورهای تحقیق و تفحص است.

او با اشاره به استعفای علی اصغر پیوندی، اظهار کرد: باتوجه به اینکه رئیس جمعیت استعفا داده است و با استعفای او موافقت شده است، باید رئیس جمهور از میان دو کاندید مشخص شده، یک نفر را به عنوان رئیس جمعیت انتخاب کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید