کانون شهید باکری در تدارک برگزاری جشن های میلاد حضرت زینب(س ) 


کانون شهید باکری در تدارک برگزاری جشن های میلاد حضرت زینب(س ) 

جمشید خاوری، گفت: از آنجا که در آستانه میلاد حضرت زینب(س ) و روز پرستار قرار داریم، بنابراین با همکاری کانون شهید باکری و جمعی از طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب در تدارک جشن هایی به همین مناسبت هستیم.

«جمشید خاوری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با بیان این که در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار قرار داریم، از تدارک ویژه برنامه هایی به همین مناسبت، خبر داد و گفت: از هم اکنون اعضای کانون فرهنگی هنری شهید باکری روستای هیرشاه آباد با همکاری جمعی از طلاب حوزه علمیه شهرستان رودبار جنوب در حال تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار هستند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری، به برخی از این ویژه برنامه ها اشاره کرد و افزود: هم زمان با سال روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، حضور در بیمارستان سیدالشهداء و درمانگاه آیت الله رفسنجانی و تجلیل از پرستاران یکی از این ویژه برنامه هاست.

وی، ادامه داد: یکی دیگر از ویژه برنامه های میلاد حضرت زینب (س)، برگزاری جشن های میلاد در ۳ روستای رودبار جنوب، بخش جازموریان و در ۳ مدرسه است.


خاوری، اظهار داشت: این جشن ها همراه با اجرای نمایش، مولودی، مسابقه، پذیرایی و تجلیل از دانش آموزان برتر است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی