در 45 دقیقه 2 واحد مسکونی در کرمان طعمه حریق شدند


در 45 دقیقه 2 واحد مسکونی در کرمان طعمه حریق شدند

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از طعمه حریق شدن دو منزل مسکونی در بامداد امروز سوم دی‌ماه در شهر کرمان خبر داد.

"رضا میرزایی" در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزییات این خبر گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۴ و ۵۲ دقیقه صبح امروز سوم دی‌ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات(۱۲۵) این سازمان از طعمه حریق شدن یک منزل مسکونی آگاه شدیم.

وی محل حادثه را خیابان سعدی اعلام کرد و افزود: بلافاصله آتش‌نشانان در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات اطفاء حریق منزل مسکونی را در دستور کار قرار داده و از سرایت آتش سوزی به منازل همجوار جلوگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی همچنین از اطفاء حریق منزل مسکونی که مقدار زیادی مواد شیمیایی خطرناک به صورت غیر اصولی انبار شده بود در ساعت ۵ و ۳۸ دقیقه صبح امروز در شهر کرمان خبر داد و گفت: این حادثه در خیابان شهید شیروانی رخ داده است.

میرزایی با اشاره به حجم شعله و آتش‌سوزی توسط مواد شیمیایی، اظهار کرد: جنس این مواد به گونه‌ای بود که در اثر سوختن، گازهای سمی خطرناک تولید می‌کنند که موجب تخریب محیط زیست و به خطر افتادن سلامت ساکنین و شهروندان می‌شود لذا بلافاصله دوتیم اطفاء حریق این سازمان از ایستگاه‌های ۷ و ۱۰ به محل حادثه اعزام و ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظتی این آتش سوزی با تلاش ۸ نفر آتش نشان مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در پایان در خصوص علت این آتش‌سوزی گفت: علل حوادث ذکر شده در دست بررسی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!