قاچاقچی موادمخدر در دام پلیس فرودگاه


قاچاقچی موادمخدر در دام پلیس فرودگاه

تهران- ایرنا- معاون مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه‌های کشور، از شناسایی و دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیداحد مویدی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی افراد سابقه دار در ارتباط با قاچاق مواد مخدر و تشدید اقدامات مراقبتی و کنترلی در مسیرهای پروازی آلوده به یکی از این افراد سابقه دار مظنون شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از بار همراه متهم که مسافر خروجی به کشور ترکیه بود، ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۰ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم سایر مواد کشف شد.

معاون مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه های کشور گفت: مواد مخدر مکشوفه ماهرانه ای در داخل چمدان جاساز شده بود که خوشبختانه عوامل پلیس با استفاده از تجهیزات مدرن در کمترین زمان ممکن موفق به کشف آن شدند.

مویدی ادامه داد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم و مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

ارزش ریالی کشفیات پلیس فرودگاه تا شهریورماه امسال مبلغ ۴۲۲ میلیارد ریال اعلام شده است که در این رابطه ۹ نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

میزان کشفیات مواد مخدر در چهار ماهه نخست امسال در سراسر فرودگاه های کشور نیز ۳۸۳ کیلوگرم اعلام شده است که با چهره زنی و دقت عمل ماموران در گیت های بازرسی در این خصوص سه هزار و ۱۳۹ متهم دستگیر شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر