دانشگاه های البرز چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شد


دانشگاه های البرز چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شد

کرج - ایرنا - براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز کلاس های دانشگاهی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ( چهارم و پنجم دی ماه) تعطیل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز شامگاه سه شنبه در نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز گفت: بررسی های نهایی حاکی از آن است که شرایط استقرار آلاینده ها در استان افزایش یافته بطوریکه با کاهش دید افقی مواجه هستیم براین اساس کلاس های دانشگاهی نیز با این شرایط تعطیل می شود .

وی ادامه داد: دستگاه های امداد رسان، ایستگاههای سیار اوراژانس خود را به ویژه در فردیس،ساوجبلاغ، اشتهارد، کرج و نظرآباد فعال کنند همچنین بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به شهروندان داشته باشند.

وی تاکید کرد: همراهی شهروندان نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا دارد و انتظار می رود فردا تا حد امکان از خودروهای شخصی استفاده نشود و شهروندان کرج و فردیس از اتوبوس های عمومی با کرایه نیم بها استفاده کنند.

درویش پور خاطرنشان کرد: تعطیلی معادن شن و ماسه ، جلوگیری از فعالیت های عمرانی ازسوی شهرداری و ممانعت ازسوزاندان ضایعات شهری از دیگر نکات ضروری دراین زمینه به شمارمی رود.

وی اظهار داشت: اعمال قانون در این روزها به طور دقیق اجرا شود به خصوص با صنایع آلاینده و افرادی که خودرو آنان معاینه فنی لازم را ندارند به جد برخورد شود.

طی ۱۸ روز گذشته کیفیت هوای استان البرز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و ناسالم قرار داشت.

کیفیت ناسالم هوا سبب تعطیلی مدارس البرز در هفته جاری شد بطوریکه امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه نیز تعطیل بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند