برنامه‌ریزی مستمر از الزامات توسعه گردشگری خراسان رضوی است


میثم کرمانی روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر...


میثم کرمانی روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه توسعه گرشگری سازمان همیاری خراسان رضوی افزود: با توان بالای سازمان همیاری در این بخش گردشگری می‌توانیم تاثیرگذار باشیم لذا باید مدیریت و تلاش را در این حوزه چند برابر کنیم.
وی بیان کرد: هم‌اینک درآمد حاصل از گردشگری حلال برای کشورهای جهان حدود ۱۶۰ میلیارد دلار است، حوزه گردشگری در کشور و به‌ویژه خراسان رضوی از اهمیت بالایی برخوردار است، می‌توان با برنامه‌ریزی مستمر شاهد اتفاقات خوب در این بخش بود.
کرمانی با اشاره به وجود ۴۷ درصد فضای اقامتی کشور در مشهد، افزود: جاذبه های گردشگری فراوان و ظرفیت‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در شهرها و روستاهای استان فرصت‌های قابل توجهی هستند که باید با جلب مشارکت مردم برنامه‌ریزی های خاصی را برای هریک انجام داد و آن‌ها را به بالفعل تبدیل کرد.
کرمانی با تاکید بر اصل قانونمندی، اصالت اقتصادی و بهره‌گیری از حداقل منابع برای برنامه های سازمان افزود: کلیه مدیران شرکت‌ها و موسسات تابعه انتظار باید در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش کنند.
در این جلسه رضا ابراهیم نیا به عنوان مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری خراسان رضوی معرفی شد و جعفر فرشچی مدیرعامل سابق این موسسه نیز به عنوان مشاور امور سرمایه گذاری و گردشگری سازمان همیاری منصوب شد.
در خراسان رضوی ۷۷ شهرداری و دو هزار و ۴۳۴ دهیاری وجود دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا