آنالیز خوب تیم پیکان منجر به پیروزی پارس جنوبی جم شد


مهدی نوری روز سه‌شنبه پس از برتری ۳ بر یک تیمش مقابل...


مهدی نوری روز سه‌شنبه پس از برتری ۳ بر یک تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران افزود: پیش از بازی نیز گفته بودم که اگر آن مسائلی که می‌خواهیم در زمین اجرا شود نتیجه می‌گیریم.

وی بیان کرد: برای این بازی روی نیمکت هم کسی را نداشتیم و با ۱۴ بازیکن به مصاف حریف رفتیم.
نوری ادامه داد: با این حال کارهایی که می‌خواستیم انجام شد تا با یک نتیجه خوب از زمین خارج شویم.
وی افزود: باید از بازیکنان برای کسب این برد ارزشمند تشکر کنم که در یکی دو روز گذشته اتفاقاتی افتاد که بازیکنان شاید به لحاظ روحی فضای خوبی نداشتند ولی ما سعی کردیم آنها را به لحاظ روحی بهتر کنیم.
نوری اضافه کرد: باید از بازیکنان بزرگ تیم پارس جنوبی جم تشکر کنم که خیلی به ما کمک کردند تا بتوانیم امروز خیلی خوب در زمین ظاهر شویم.
وی عنوان کرد: جای کمالوند هم امروز در کنار تیم خالی بود و دوست داشتم امروز که به پیروزی رسیدیم کمالوند و سایر اعضای کادرفنی نیز ما را همراهی می‌کردند.
نوری در ارتباط با فسخ یکطرفه قرارداد ترکمان نیز اظهار داشت: مهدی ترکمان قراردادش را یکطرفه فسخ کرده‌است اما باشگاه به تعهداتش عمل کرد و پول این بازیکن تا سقف ۵۰ درصد قرارداش پرداخت شده‌است.
وی افزود: با این وجود قرارداد جدید با وی منعقد گرفته شده و مقرر است ترکمان بزودی به تیم پارس بازگردد.
نوری یادآور شد: با این حال چون او در تمرین نبود، اگر دیروز یا امروز هم برگشته بود، در ترکیب جایی نداشت، چون با تیم تمرین نکرده بود.
وی گفت: ترکمان یکی از بهترین بازیکنان ما بود و امیدوارم باشگاه با رایزنی‌هایی که می‌کند این بازیکن را بازگرداند.
نوری در ارتباط با بسته شدن پنجره نقل‌و انتقالات پارس جنوبی جم گفت: تاکنون پنجره بسته نشده و باید مطالبات طلبکاران پرداخت شود چون نیاز به جذب بازیکن داریم.
مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ارتباط با برنامه این تیم در تعطیلات نیم‌فصل اظهار داشت: مسابقات حدود ۳۰ روز تعطیل است و با عرفان جم رتبه تصمیم گرفتیم چند روز به بازیکنان استراحت بدهیم و بعد تمرین‌ها را در تهران آغاز کنیم.
نوری ادامه داد: چنانچه در این چند روز سرمربی جدید تعیین شود وی در مورد شروع تمرین تصمیم می‌گیرد اما چنانچه معرفی نشد ما تمرین را آغاز خواهیم کرد تا باشگاه تصمیم بگیرد.
وی گفت: با این حال آن‌طور که می‌دانم، قرار است سرمربی جدید پارس جنوبی جم بزودی معرفی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها