پیام المصطفی در پی درگذشت رئیس انجمن اسلامی اهل‌البیت(ع) ایتالیا


پیام المصطفی در پی درگذشت رئیس انجمن اسلامی اهل‌البیت(ع) ایتالیا

گروه حوزه‌های علمیه ــ در پی درگذشت رئیس انجمن اسلامی اهل البیت(ع) ایتالیا، عمار لوئیجی دمارتینو، معاونت ارتباطات و بین‌الملل المصطفی پیامی را منتشر کرد.

پیام المصطفی در پی درگذشت رئیس انجمن اسلامی اهل‌البیت(ع) ایتالیا

به گزارش ایکنا، معاونت ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی، در پی درگذشت «عمار لوییجی دمارتینو»، رئیس انجمن اسلامی اهل‌البیت(ع) ایتالیا پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
باخبر شدیم که «عمار لوییجی دمارتینو»، پدر معنوی شیعیان ایتالیا و رئیس انجمن اسلامی اهل‌البیت (علیهم‌السلام) این کشور، دار فانی را وداع گفت و دوستدارانش را داغدار ساخت.
وی که شهره و محبوب شیعیان این کشور بود، در میان اهل تسنن نیز از حسن شهرت برخوردار بود. مسلمانان او را به نام اسلامی‌اش، یعنی «عمار» می‌شناختند.
عمار دمارتینو جزء نخستین افراد ایتالیایی بود که به مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) گروید و برای پیروان این مکتب واسطه فیض بود و وی را پدر معنوی خویش می‌شناختند.
عمار با بنیان‌گذاری نخستین حلقه و مرکز شیعیان به نام «انجمن اسلامی اهل البیت (علیهم‌السلام)»، نقش مؤثری در تشکل پیروان مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در ایتالیا ایفا کرد و با انتشار مجله «اسلام ناب»، پیوسته در زمینه ترویج آموزه‌های ناب اسلامی و تعالیم انسان‌ساز آن می‌کوشید.
وی همواره با سیاست‌های نئواستعماری امریکا به مخالفت برمی‌خاست و آن را موجب ناامنی و بی‌ثباتی هر چه بیشتر جهان می‌دانست و اقدام سیاستمداران امریکایی را در اشغال نظامی کشور‌های دیگر، بمباران‌های گسترده و قتل عام غیرنظامیان محکوم می‌کرد. از دیگرسو، اقدام استکبار را در پرورش هیولایی به نام «تروریسم اسلامی» سلطه‌جویانه برمی‌شمرد.
جامعة‌المصطفی‌العالمیه ضمن عرض تسلیت به خانواده و علاقه‌مندان وی، تلاش‌های ایشان را در راه نهادینه‌سازی معنویت اسلامی در جامعه ارج نهاده، برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماید.
امید است رهروان راه عدالت و معنویت در جای جای گیتی، با تمسک به مفاهیم ناب و بی‌بدیل اسلامی، بالنده‌تر از همیشه، در اجرای آموزه‌های ناب الهی در جامعه جهانی موفق شوند.
معاونت ارتباطات و بین‌الملل
جامعةالمصطفی‌العالمیه

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج