«والورده» در اتاق اعتراف پایان سال؛ «خاطره آنفیلد هنوز تلخ است»


«والورده» در اتاق اعتراف پایان سال؛ «خاطره آنفیلد هنوز تلخ است»

تهران- ایرنا- بارسلونا فصل گذشته نتوانست به فینال لیگ قهرمانان برسد زیرا آبی اناری‌ها در نیمه نهایی مقابل لیورپول شکست خورده و حذف شدند اما «ارنستو والورده» معتقد است اگر تیمش به فینال می‌رسید، بی شک قهرمان کوپادل‌ری هم می‌شد.

سرمربی ۵۵ ساله اسپانیایی علاوه بر این اذعان داشت که حذف از یک چهارم لیگ قهرمانان توسط آ.اس رم که فصل پیش از آن رخ داده بود، پیش از مواجهه با لیورپول از لحاظ روانی ستاره‌های بارسا را تحت تاثیر قرار داده بود.

والورده در این خصوص اظهار داشت: تا پیش از لیورپول، لیگ قهرمانان باورنکردنی را پشت سر می‌گذاشتیم. در آنفیلد موقعیت گلزنی داشتیم اما آنها خیلی زود گل زدند و از لحاظ روانی این تصور که مبادا اتفاق رم دوباره تکرار شود، در وجودمان ریشه دواند.

وی ادامه داد: لحظه تضعیف شدن فرا رسید و تاوان آن را دادیم. آن لحظه یکی از سخت‌ترین لحظات سال بود. باید اقرار کنیم که ضربه‌ای که در آنفیلد خوردیم، روحیه ما را برای مصاف با والنسیا در جام حذفی اسپانیا تحلیل برد.

«والورده» در اتاق اعتراف پایان سال؛ «خاطره آنفیلد هنوز تلخ است»

والورده افزود: اگر لیورپول را می‌بردیم، در کوپادل‌ری هم قهرمان می‌شدیم. فصل جدید را نیز خوب شروع نکردیم و رفته رفته بهتر شدیم. صدر جدول لالیگا هستیم اما هنوز راه زیادی در پیش داریم. امسال لیگ سخت‌تر و برنده شدن در بازی ها دشوارتر شده است. سال آینده باید در لحظاتی خاص هوشیارانه‌تر عمل کنیم به ویژه نیاز داریم که اجازه ندهیم در عرض یک دقیقه ۲ گل دریافت کنیم.

وی تصریح کرد: البته به کمی شانس همیشه نیاز داریم اما باید تمام بازی‌ها را در سال ۲۰۲۰ ببریم. «آنتوان گریژمان» نه تنها گلزن است بلکه بسیار سختکوش است. او می‌داند چطور به خط هافبک اضافه شود و همزمان آگاه است که چه زمانی باید به کمک خط دفاعی بیاید. از داشتن او خوشحالیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر