کیهان: ما مانع پخش یک برنامه تلویزیونى شدیم


روزنامه کیهان نوشت: در پی اطلاع‌رسانی کیهان از گفت‌وگوی یکی از برنامه‌های سیما با عنصر وابسته به مراکز امنیتی آمریکا، پخش این برنامه متوقف شد. روزنامه کیهان، شنبه 30 آذر در بخش اخبار ادبی و هنری...

روزنامه کیهان نوشت: در پی اطلاع‌رسانی کیهان از گفت‌وگوی یکی از برنامه‌های سیما با عنصر وابسته به مراکز امنیتی آمریکا، پخش این برنامه متوقف شد.

روزنامه کیهان، شنبه 30 آذر در بخش اخبار ادبی و هنری نوشت که برنامه شوکران شبکه چهار سیما با شیرین هانتر به گفت وگو پرداخته است. هانتر از دیپلمات‌های رژیم پهلوی بود و امروز از اعضای سازمان «نایاک»(شورای ایرانیان آمریکا) است. سازمانی که با بودجه سازمان سیا و با هدف براندازی نرم جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند. کیهان هشدار داد که این برنامه، موجب قبح زدایی از حضور چنین افرادی در رسانه‌های داخلی می‌شود و بر فرض چالش برنامه با وی، آنچه برای سازمان‌های جاسوسی دشمن از جمله سازمان «سیا» اهمیت دارد، حضور عواملش در شبکه تلویزیون رسمی ایران است.


با اینکه برنامه شوکران، ویژه گفت وگو با شیرین هانتر در نوبت پخش در دوشنبه دوم دی قرار داشت، اما در نهایت، پخش این برنامه متوقف شد. شبکه چهارم سیما نیز اعلام کرد که پخش این برنامه به زمان دیگری موکول شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟