طرح توسعه اقتصادی در 65 روستای آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود


طرح توسعه اقتصادی در 65 روستای آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

تبریز - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: طرح توسعه اقتصادی در مرحله اول در 65 روستای این استان اجرا می‌شود.

نادر اصغرپور، روز چهارشنبه در جلسه تبیین این طرح افزود: این طرح با هدف جلب مشارکت های محلی، توانمندسازی روستایی بر اساس قابلیت ها و هدفمند سازی تسهیلات اعطایی و ایجاد ارتقا درآمد روستایی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در مراحل بعدی این طرح در سایر روستاها نیز اجرا می شود، اظهار داشت: از تمام توان مدیریتی و قانونی سازمان در جهت اجرایی شدن این طرح که توسط پژوهشگران استان در حال تدوین است، استفاده می شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در خصوص اجرای بی عیب و نقص این طرح گفت: در جلسات کارشناسی چالش های پیش روی طرح اعم از عوامل بازدارنده قانونی مطرح و پیشنهادات لازم برای رفع آنها ارائه می شود.

اصغرپور، ادامه داد: این طرح در هریک از روستاهای تعیین شده بنا به ظرفیت ها و پتانسل های موجود در ۴ حوزه خدمات، گردشگری، کشاورزی و صنعت پس طی مراحل کارشناسی اجرا می شود.

برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در ۲۵ هزار روستای کشور در طول پنج سال اجرا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس