14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان


ماساژ عاشقانه صمیمی‌تر و احساسی‌تر از ماساژهای معمول است، و می‌توانند صحنه را برای یک رویداد آرامش‌بخش زناشویی‌محور آماده کنند. وقتی برای یک ماساژ عاشقانه زمینه‌چینی می‌کنید محیط... نوشته 14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

ماساژ عاشقانه صمیمی‌تر و احساسی‌تر از ماساژهای معمول است، و می‌توانند صحنه را برای یک رویداد آرامش‌بخش زناشویی‌محور آماده کنند. وقتی برای یک ماساژ عاشقانه زمینه‌چینی می‌کنید محیط مهم است، چون به معنی دانستن نحوه و جای ماساژ است. یادتان باشد زمان را در نظر بگیرید، روی شریک عشقی‌تان تمرکز کنید، و از ارتباط با او به روشی تازه و هیجان انگیز لذت ببرید.

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

بخش ۱. ایجاد محیطی عاشقانه

۱. یک تختخواب یا کاناپه با ملحفه‌ها و بالش‌های تمیز و نرم فراهم کنید

اگر در خانه ماساژ می‌دهید، احتمال آنکه میز ماساژ نداشته باشید زیاد است، اما مشکلی نیست! یک نقطه را انتخاب کنید که تمیز و عاری از آت و آشغال است، و یک سری ملافه‌ی تمیز برای شریک‌تان پهن کنید تا روی آن دراز بکشد. یادتان نرود زیر سر، پشت، یا زانوهایش در صورت نیاز ۱ یا ۲ بالش بگذارید.

– اگر اتاق تمیز نیست، ۱۰ دقیقه برای مرتب کردن و برداشتن درهم ریختگی‌ها وقت بگذارید. هر دو شما و شریک عشقی‌تان اگر در فضای تمیزتری باشید احساس آرامش بیشتری خواهید کرد.

– از ۲ ملافه استفاده کنید – یکی برای شریک جنسی‌تان که روی آن دراز بکشد، و یکی هم برای آنکه روی خودش بکشد در آغاز مراحل ماساژ در صورت احساس سرما.

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

مطلب مرتبط: ماساژ سر هندی: ۱۲ گام آموزش ماساژ سر به سبک هندی

۲. دمای اتاق را برای شرایط بهتر تنظیم کنید

این به شریک عشقی شما بستگی خواهد داشت – اگر همیشه سردش می‌شود، دمای اتاق را کمی بالا ببرید تا از حد معمول گرم‌تر شود. اگر معمولا گرمایی است، دما را پایین بیاورید تا خنک‌ش بشود و راحت باشد.

– اگر زیاد فرصت ندارید یک بخاری یا پنکه که در فاصله‌ی دور کار گذاشته شده باشد می‌تواند کارساز باشد و کمک بزرگی بکند.

۳. نور چراغ‌ها را کم کنید و برای داشتن نور رمانتیک شمع روشن کنید

نورهای سقفی زیاد کمکی به حال و هوای عاشقانه‌‌ی محیط نخواهد کرد، پس آن‌ها را خاموش و از شمع برای نورگیری استفاده کنید. اگر به نور بیشتری نیاز دارید، یکی از لامپ‌ها را روشن بگذارید. می‌توانید حتی روی لامپ یک روسری بیندازید تا نور مطلوب‌تری حاصل شود.

برای کمک به بهتر شدن فضا شمعی روشن کنید که رایحه‌ی مطلوب شریک عشقی‌تان را دارد.

۴. گوشی‌های تلفن را خاموش کنید و تمام وسایل الکترونیکی را از برق بکشید تا مزاحمتی ایجاد نشود

اگر نمی‌خواهید تلفن‌تان را خاموش کنید، آن را روی حالت «سایلنت» قرار بدهید یا حالت پرواز تا اینکه در هنگام ماساژ هیچ پیام یا اعلانی دریافت نکنید. آن را گوشه‌ای یا درون کشو بگذارید تا برای چک کردنش وسوسه نشوید. از شریک عشقی‌تان هم بخواهید همین کار را انجام بدهد.

– این زمان را به عنوان فرصتی برای جدا شدن از کار، دانشگاه، و سایر تعهدات مغتنم بشمارید تا بتوانید بر روی ارتباط با شریک خود متمرکز شوید.

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

مطلب مرتبط: ماساژ پا: ۱۸ مهمترین فواید ماساژ پا برای سلامتی بدن و روان

۵. برای ایجاد فضایی آرام و آرامش بخش موسیقی امبینت پخش کنید

از موسیقی‌های دارای بیت سنگین و سریع خودداری کنید. در عوض، برای آرامش و اثرگذاری بیشتر از یک موسیقی امبینت استفاده کنید.

– هر سرویس موسیقی که استفاده می‌کنید را بررسی نمایید – بسیاری از آن‌ها فهرست پخش‌های از پیش آماده‌ای دارند که برای آرامش‌بخشی درست شده‌اند. به دنبال «موسیقی‌های آرامش بخش» بگردید یا «موسیقی امبینت» و ببینید آیا چنین موسیقی در بین آن‌ها موجود هست.

– «ذن»، «یوگا»، و «مراقبه» کلیدواژه‌های دیگری هستند که می‌توانند به شما کمک کنند موسیقی درست و متناسب با آن حال و هوا را پیدا کنید.

۶. پیش از شروع ماساژ زمانی را صرف ارتباط گرفتن با شریک عشقی‌تان بکنید

می‌توانید از یک شیشه نوشیدنی ناب یا حمام کف و حباب گرفتن با هم استفاده کنید. یا اینکه خیلی ساده چند دقیقه دست‌های او را بگیرید و صحبت کنید.

– اگر شریک عشقی‌تان خبر ندارد، پس یک سرنخ‌هایی به او بدهید که قرار است او را ماساژ عاشقانه بدهید. ممکن است دوست داشته باشد دوش بگیرد یا پیش از شروع لباس‌هایش را عوض کند.

بخش ۲: انجام ماساژ

۱. پیش از شروع کف دست‌های‌تان روغن طبیعی یا کرم بمالید

روغن بادام شیرین، روغن نارگیل، و روغن جوجوبا گزینه‌های خوبی هستند که باعث تحریک و التهاب پوست هم نمی‌شوند. از یک دوم قاشق غذاخوری برای شروع استفاده کنید و موقعی که خشک شد روغن بیشتری به دست‌های‌تان بمالید. باید پیش از شروع دست‌های‌تان را به هم بمالید تا گرم شوند.

– برای آنکه رایحه‌ای خوشایند ایجاد کنید چند قطره روغن معطر را به یک روغن حامل یا کرم بمالید. اسطوخودوس، نعناع، و چوب صندل گزینه‌های بسیار خوبی هستند.

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

مطلب مرتبط: انواع ماساژ: ۱۹ نوع مختلف ماساژ که باید حتما بشناسید

۲. از نوازش‌های طولانی با فشار آرام استفاده و از گردن و شانه‌ها شروع کنید

از شریک عشقی‌تان بخواهید روی شکم دراز بکشد تا بتوانید ابتدا روی شانه‌ها و پشتش کار کنید. یادتان باشد، هدف آن نیست که به بافت‌های عمقی او ماساژ بدهید یا انقدر ماساژ بدهید که عضلاتش درد بگیرد. قرار است بدنش را بیدار کنید و به آرامی به همه‌جای آن دست بکشید.

– از شریک عشقی‌تان بپرسید آیا میزان فشاری که استفاده می‌کنید خوب است. ممکن است ماساژی عمیق‌تر یا با فشار کمتر را خواستار باشد.

– بگذارید دست‌های‌تان روی پوست او سر بخورد. به آرامی برای هر بخش تا عدد ۲۰ بشمارید، مثلا گردن، شانه‌ی چپ، شانه‌ی راست، وسط کتف‌ها و …

۳. روی ماساژ دادن کمر او وقت بگذارید

بایستید یا بنشینید به نحوی که شما و شریک عشقی‌تان رو به یک جهت داشته باشید. کف دستان‌تان را روی کمر او بگذارید، نزدیک باسنش، و به سمت بالا و میانه‌ی کمرش فشار بدهید و بکشید. موقع ماساژ دادن این ناحیه تا ۲۰ بشمارید، اما اگر دوست دارد و خوشش می‌آید حتمن بیشتر به این کار ادامه دهید.

– اگر شریک عشقی‌تان احساس راحتی می‌کند، می‌توانید باسن او را هم به آرامی ماساژ بدهید. از آرنج‌تان برای ایجاد فشار آرام بر آن ناحیه استفاده کنید، و از بالا شروع کنید و به سمت پایین حرکت نمایید. این کار را در طرف دیگر نیز امتحان کنید.

۴. دست‌ها و پاهایش را ماساژ بدهید تا همه جای بدنش به آرامش برسد

بخشی از ماساژ عاشقانه آن است که کاری کنید شریک عشقی‌تان احساس آرامش فراوانی کند اما مراقب اندام او هم باشید. دست‌های‌تان را به آرامی روی کل دست‌ها و پاهای او با حرکات سفت و طولانی بالا و پایین بکشید. ابتدا از او بخواهید روی شکم دراز بکشد تا پشت پاها و دست‌هایش را ماساژ بدهید و وقتی تمام شد بگویید برگردد تا روی دست و پا را نیز ماساژ بدهید.

– یادتان باشد برای هر قسمت از بدن تا ۲۰ بشمارید. قسمت بالای بازوی چپ، بالای بازوی راست، پایین دست چپ، پایین دست راست و همچنین برای پاها نیز باید همین رویه را دنبال کنید.

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

مطلب مرتبط: ماساژ سر: ۱۲ فایده ماساژ سر هندی برای داشتن یک ذهن آرام

۵. یادتان باشد به پاهایش توجه عاشقانه‌ی بیشتری بکنید

کرم یا روغن بیشتری به دست‌های‌تان بمالید، و به آرامی ته پاهایش را به شکل دایره‌ای ماساژ بدهید. دایره‌های کوچکی دور قوزک پایش ایجاد کنید و به آرامی بین انگشتانش را ماساژ بدهید.

– بسته به اینکه شریک عشقی‌تان چه مقدار قلقلکی است، ممکن است مجبور شوید از این مرحله صرف نظر کنید. اما اگر او دوست دارد و لذت می‌برد، کمی بیشتر وقت صرف این کار کردن ارزشش را دارد.

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

۶. با فشارهایی سفت اما آرام روی قسمت داخلی ران‌ها کار کنید

قسمت داخلی ران‌ها بسیار حساس و همچنین برای هر دوی زن‌ها و مردها یک ناحیه‌ی جنسی به شمار می‌آیند. بر روی ناحیه‌ی بین زانو و لگن تمرکز کنید. از نوازش‌های آرام اما سفت استفاده کنید و برای هر طرف تا ۲۰ بشمارید.

– اینکه چقدر بالاتر بیایید و به سمت لگن حرکت کنید به شما و شریک عشقی‌تان بستگی دارد. اگر به صورت غیر کلامی علامتی داد، مثل به هم چسباندن پاها یا دور شدن از شما، احتمالا در بالا رفتن از پاهایش زیاده روی کرده‌اید!

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

مطلب مرتبط : فواید ماساژ: ۲۱ فایده اثبات شده ماساژ صورت و بدن که نمی‌دانستید

۷. پیش از آن که قسمت‌ّهای حساس‌تر و هوس‌انگیزتر او را ماساژ بدهید بگذارید کمی زمان بگذرد

ماساژ عاشقانه می‌تواند فقط همین باشد، یا کمی آماده‌سازی (جنسی) بی‌نظیر پیش از انجام کاری جنسی‌تر را نیز در بر بگیرد. پیش از نزدیک شدن به نواحی حساس‌تر، مثل سینه‌ها، لگن، یا باسن، از ماساژ آرام کل بدن شروع کنید.

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

14 گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

۸. بگذارید شریک‌تان پس از ماساژ راحت باشد و برای بلند شدن به او زمان بدهید

این احتمال وجود دارد که شریک عشقی‌تان بخواهد در حالت آرامش بیشینه قرار بگیرد و نخواهد بلافاصله بعد از تمام شدن ماساژ شاهد روشن شدن چراغ‌ها یا باز و بسته شدن در باشد. بگذارید مدتی آرام دراز بکشد، و از این فرصت برای استراحت خودتان استفاده کنید!

– اگر شریک عشقی‌‌تان در حین ماساژ احساس نیاز به خوابیدن کرد، بگذارید استراحت کند!

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – کامروا ابراهیمی

منبع: wikihow

۱۴ گام آموزش ماساژ عاشقانه و احساسی خانم ها و آقایان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان