فرمانده مرزبانی استان اردبیل معرفی شد


فرمانده مرزبانی استان اردبیل معرفی شد

با حضور فرمانده مرزبانی کشور و اعضای شورای تامین استان اردبیل فرمانده مرزبانی این استان معرفی شد.

در مراسمی که صبح امروز چهارم دی ماه در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، فرمانده سابق مرزبانی استان اردبیل تلاش مرزداران در راستای ارتقای امنیت را یادآور شد و اظهار کرد: فداکاری مرزداران ما در همه عرصه ها بر همگان مسجل است و این مرزبانان رهرو دلاوران دفاع مقدس هستند.
سردار هوشنگ حسینی خاطرنشان کرد: 369 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان داریم که با درایت مرزبانان آرامش در آن حاکم است و با تمام توان از مرزهای موجود دفاع می کنیم.
وی به برگزاری جشن مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در عید نوروز باستانی ایران در مرز اردبیل و آذربایجان اشاره کرد و گفت: این جشن در کنار همدلی و اتحاد مرزداران دو کشور پیامی را برای کشورهای متخاصم منطقه داشت و آن اینکه اتحاد ایران و جمهوری آذربایجان بر مبنای وحدت، مودت و رفاقت است و این اتحاد خدشه ناپذیر است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل مناسب استاندار اردبیل با مرزبانی خبر داد و بیان کرد: ما همواره از حمایت های اعضای شورای تامین در پیشبرد اهداف مرزبانی بهره مند بودیم که جای قدردانی دارد
حسینی برگزاری برنامه های متعدد از جمله گشت رضویون مرز، جمع آوری اطلاعات و اخبار در مرز و ... را یادآور شد و تصریح کرد: ارتقای توان عملیاتی که راهبرد اصلی مرزبانی است در سرلوحه کار ما در مرزبانی قرار دارد و در راستای کاهش آسیب های مرزی این توان عملیاتی را ارتقا داده ایم.
وی گفت: در بحث تیراندازی ارتقای 20 ننره ای و دفاع شخصی نیز ارتقای 25 نمره ای را شاهد بودیم و در کنار آن در بسیاری از آیتم های در نظر گرفته شده پیشرفت های قابل توجهی حاصل شده است.
حسینی به ابلاغ برنامههای نه گانه از سوی مرزبانی کشور برای اجرا در مرزها اشاره و تصریح کرد: در مولفه های آموزشی و ارتقای توان عملیاتی و یگانی توانستیم کارنامه مناسبی را ارائه دهیم.
وی ادامه داد: در بحث دیپلماسی مشکلی وجود ندارد و در راستای استیفای حقوق مرزنشینان در 369 کیلومتر مرز مشترک اقدامات مناسب صورت گرفته است.
به گزارش ایسنا، در این مراسم با تقدیر از تلاشهای سردار هوشنگ حسینی سردار سیدشاهین اسمعیلی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل معرفی شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش