سفر به محبوب‌ترین کشورهای همسایه


سفر به محبوب‌ترین کشورهای همسایه

امروزه سفر به یک بخش اجتناب‌ناپذیر از زندگی انسان تبدیل‌ شده است.

به گزارش ایسنا ، بنابر اعلام الفبای سفر، روزانه مردم بسیاری برای تفریح و یا به‌ قصد کار با استفاده از تورهای خارجی عازم سفر به شهرهای کشورهای مختلف می‌شوند.با پیشرفت بشریت و سهل و آسان‌شدن امور، دیگر جای نگرانی برای سفر وجود ندارد و مردم می‌توانند با انتخاب یک آژانس مسافرتی و تهیه تور ارزان‌قیمت خارجی مورد نظر خود سفری راحت و دلنشین را تجربه نمایند. از این‌ روی آژانس مسافرتی الفبای سفر با بررسی علایق ایرانیان در مورد مقاصد محبوب خارجی، تورهای لحظه آخری خارجی مختلفی به مقاصد خارج از کشور تدارک دیده تا مردم بتوانند با خیالی راحت عازم سفر بشوند.

سفر به کشورهای همسایه ایران

کشور کهن و تاریخی ایران در همسایگی کشورهایی قرار دارد که امروزه به مناطق محبوب گردشگری و پرمخاطبی در جهان تبدیل‌ شده‌اند کشورهایی مانند ترکیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان و امارات متحده عربی که به دلیل پیشرفت‌های چشمگیر، توسعه و بهینه‌سازی صنعت گردشگری خود به مقاصد گردشگری محبوبی نه‌تنها در نزد ایرانیان بلکه در تمام دنیا تبدیل‌شده‌اند و تورهای خارجی بسیاری به این مقاصد انجام می‌شوند؛ اما یکی محبوب‌ترین مقصدها کشور ترکیه می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این کشور با ما همراه باشید.

سفر به محبوب‌ترین کشورهای همسایه

ترکیه، کشوری محبوب برای گردشگران ایرانی

کشور تاریخی و پر قدمت ترکیه با قرارگیری در بین قاره‌های اروپا و آسیا به کشوری پر از رمز و راز، زیبا و بافرهنگی غنی تبدیل‌شده است و توریست‌ها و گردشگران بسیاری را در ایام مختلف سال از طریق تور ترکیه به سمت خود جذب می‌کند. از میان ۲۰ شهر کشور ترکیه آژانس الفبای سفر تورهایی به ۱۰ شهر محبوب و پرطرفدار ترکیه را برای افراد علاقه‌مند سفر به شهرهای کشور ترکیه را تدارک دیده است.

سفر به محبوب‌ترین کشورهای همسایه

استانبول، شهر دو قاره‌ای ترکیه

شهر استانبول یک مقصد رویایی برای مسافرت است. استانبول محل تلاقی شرق به غرب می‌باشد و دو قاره آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل می‌کند. شهر استانبول دارای لایه‌هایی از تاریخ، فرهنگ، رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف است. معماری استانبول، غذاهای استانبول و سایر جذابیت‌های استانبول هر کدام بیانگر داستانی می‌باشند. شهر استانبول شهری شلوغ و پر جنب‌وجوش است که هرگز از حرکت بازنمی‌ایستد و اگر نیاز به استراحت پیدا نمودید همیشه یک باغ زیبا، چایخانه و کافه و یا یک مسجد بسیار زیبا پیدا خواهید نمود که بتوانید لحظاتی در آن به استراحت بپردازید. شهر استانبول دارای اماکن توریستی بسیار زیادی از خرابه‌های تاریخی، قصرها و مسجدهایی با شهرت جهانی است همچنین تعداد مراکز خرید و بازارها در استانبول بسیار زیاد می‌باشند. بیشتر جاذبه‌های توریستی استانبول با حمل‌ونقل عمومی به‌راحتی در دسترس می‌باشند مخصوصاً به‌وسیله تراموا، مترو و قایق اما بهتر است که تا جایی که می‌توانید پیاده به محل‌های موردنظر خود بروید چرا که استانبول شهری شگفت‌انگیز با معماری فوق‌العاده است و از دیدن زیبایی‌های شهر لذت ببرید.

آنکارا، پایتخت بین‌المللی ترکیه

پایتخت کشور ترکیه شهر بین‌المللی آنکارا در مرکز ناحیه آناتولی قرار گرفته است. در مرکز شهر آنکارا هنرهای نمایشی، اپرا، تالار ارکستر سمفونی ریاست جمهوری و بسیاری دیگر از کمپانی‌های نمایشی وجود دارند اما برجسته‌ترین جاذبه موجود در شهر آنکارا آنیت کابر، مقبره کمال آتاترک است که بنیان‌گذار جمهوری ترکیه و پایتخت قرار دادن شهر آنکارا است. شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه در دهه‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است به همین ترتیب آژانس مسافرتی الفبای سفر که مجری مستقیم تور آنکارا است، تورهای آنکارا و تورهای آنکارا نوروز ۹۹ را تدارک دیده است.

سفر به محبوب‌ترین کشورهای همسایه

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403