انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس


انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس

روز گذشته در حاشیه آغاز تولید خودروهای با استاندارد آلایندگی یورو 5 در ایران خودرو، خبرنگار پایگاه خبری «اسب بخار» توانست تا در مقابل ساختمان مرکز تحقیقات این شرکت تصاویری از نسخه فیس لیفت «رانا» تهیه نماید. رانا فیس لیفت بزودی با نام «رانا پلاس» به بازار خواهد آمد و جایگزین نمونه فعلی می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، همان طور که پیش تر اعلام شده بود، رانا پلاس در ظاهر بیروی با تغییرات به نسبت جزئی همراه شده است. گرافیک جدید کاسه چراغ ها، جلو پنجره جدید، آینه های جانبی جدید با چراغ راهنما، زه و دستگیره های هم رنگ بدنه، قالپاق جدید و… از جمله تغییرات اعمال شده برای رانا فیس لیفت است. اما آنچه که در ملاقات نزدیک با این خودرو مشخص می شود، ارتقای کیفیت متریال کابین نسبت به نمونه های فعلی رانا (رانا LX) است. به گفته مهندسان ایران خودرو، رانا پلاس نسبت به نمونه قبلی اش با بهبود کیفیت همراه شده و در کنار تغییرات ظاهری قرار است تا با کیفیت بیشتر، تعداد مشتریان این سدان ملی اقتصادی را نسبت به گذشته افزایش دهد.

انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس

صندلی های جدید جلو، صندلی های جدید عقب با پشت سری و امکان تاشوندگی، تریم داخلی جدید، رودری های پارچه ای، کنسول میانی داشبورد با طرح فیبرکربن، غربیلک فرمان جدید (طرح مشابه به پژو ۲۰۷i)، دسته دنده جدید (دسته دنده مشابه به رنو تندر ۹۰ پلاس دنده ای)، دکمه های جدید شیشه بالابر و تنظیم آینه، تغییر گرافیت جلو آمپر، اضافه شدن دکمه تنظیمات سیستم صوتی بر روی فرمان و… از جمله ویژگی های رانا پلاس نسبت به نمونه قبلی به حساب می آید.

پیش از این تصاویر موجود از رانا پلاس نشان می داد که این سدان اقتصادی به امکاناتی نظیر کروز کنترل مجهز شده است. اما با توجه به حذف کروز کنترل از روی خودروهایی چون دنا و پژو ۲۰۷i دنده ای به خاطر مشکلات تحریم، گویا قرار است تا نمونه نهایی رانا پلاس هم بدون این آپشن عرضه شود. اما با توجه به تغییرات فنی ایجاد شده بستر نصب این آپشن با کمترین تغییرات وجود خواهد داشت.

آنچه که پیشتر نیز اعلام شده بود، اضافه شدن سیستم فرمان EPS (فرمان کمکی برقی) به رانا فیس لیفت است. با توجه به عدم امکان بررسی دقیق رانا پلاس در روز گذشته، همچنان این مسئله در ابهام به سر می برد. اما با توجه به وجود نشان اخطار فرمان EPS بر روی جلو آمپر جدید رانا پلاس، این احتمال وجود دارد که این سدان ملی به روز شده به سامانه فرمان مشابه به پژو ۲۰۷i صندوقدار و پژو ۳۰۱ داخلی مجهز شود.

انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس

رانا پلاس قرار است تا در ماه های آتی با پیشرانه TU5 و جعبه دنده دستی به بازار عرضه شود. این خودرو نسبت به نمونه های قبلی در کنار تغییرات ظاهری و امکاناتی به استانداردهای جدید از جمله استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است و تا حدی تغییرات فنی نسبت به گذشته بر روی آن اعمال گردیده است. ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر به عنوان توانایی پیشرانه ۱٫۶ لیتری رانا پلاس شناخته می شود و جعبه دنده ۵ سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلوی این سدان اقتصادی رده B دارد.

انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس انتشار تصاویر و جزئیات جدید از رانا پلاس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس