طلب یکهزار و 400 میلیارد ریالی شرکت گاز خراسان شمالی از مشترکان


طلب یکهزار و 400 میلیارد ریالی شرکت گاز خراسان شمالی از مشترکان

بجنورد- ایرنا- معاون امور بهره برداری شرکت گاز خراسان شمالی گفت: این شرکت یکهزار و 400 میلیارد ریال از مشترکان صنعتی، تجاری و خانگی استان طلب دارد که بیشتر آن مربوط به صنایع پتروشیمی، کارخانه قند، آلومینا و فولاد است.

حسن افتخاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش دیگری از این بدهی ها نیز مربوط به نهادهای نظامی و انتظامی، مدارس، واحدهای تولیدی و همچنین تجاری و خانگی است.

وی گفت: هر چند برای وصول مطالبات از مدارس، نهادهای نظامی و انتظامی پیگیر هستیم اما، گاز آنها قطع نمی شود.

افتخاری در خصوص واحدهای تولیدی و همچنین کارخانه‌ها نیز گفت: برای وصول مطالبات از آنها در کارگروه رفع تسهیل در استانداری موضوع را مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: کارگاه ها و صنایعی که به شرکت گاز بدهی دارند از آنان می خواهیم که پرداخت مطالبات را برنامه ریزی کنند.

معاون امور بهره برداری شرکت گاز خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مطالبات بخش خانگی نیز گفت: با توجه به اینکه چند سال است که قیمت گاز مصرفی افزایش نیافته است، بهای آن برای شهروندان عدد زیادی نمی شود که باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

افتخاری افزود: در بحث خانگی شهروندانی که تا 2 دوره بهای مصرفی را پرداخت نکرده باشند به آنان ۷۲ ساعت مهلت داده می شود که در غیر اینصورت با اطلاع رسانی و تماس با آنان گاز مشترکان قطع می شود.

معاون امور بهره برداری شرکت گاز خراسان شمالی گفت: ضریب نفوذ گاز استان در حوزه شهری هم اکنون ۱۰۰ درصد و روستایی۹۸ درصد است که از میانگین کشوری در هر دو شاخص بالاتر است.

وی افزود: هم اکنون این شرکت ۳۱۷ هزار و ۳۵۰ مشترک دارد.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری