استاندار کردستان: مدیران خدمات دولت و نظام را به مردم اطلاع دهند


استاندار کردستان: مدیران خدمات دولت و نظام را به مردم اطلاع دهند

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خدمات صورت گرفته دولت و نظام در مسیر توسعه کردستان را اطلاع رسانی کنند.

بهمن مرادنیا در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: برای تحقق اهداف توسعه استان همه دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت برنامه های خود را بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب و نیز اهداف و برنامه های دولت تدبیر امید و برطبق برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی به پیش ببرند.
وی افزود: هدف از تشکیل این جلسه نیز تحقق اهداف توسعه پایدار استان است که باید با تمام توان در جهت رفع موانع و مشکلات و برای تسریع در روند توسعه کردستان گام برداریم.
مرادنیا خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز گفت: نباید فقط به منابع استانی قانع باشیم بلکه باید با نیازسنجی بخش‌های مختلف همه همت خود را برای جذب اعتبارات بیشتر برای توسعه استان از وزارتخانه ها بکاربگیریم.
وی ادامه داد: در چند سال اخیر عزم و اراده خوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان برای تسهیل در روند اتمام پروژه‌ها وجود دارد و شاهد هستیم که در بسیاری از زمینه های روند اجرای طرح‌ها با روند مناسبی در حال اجراست.
استاندار کردستان اظهار داشت: اجرای راه آهن همدان به سنندج با تخصیص سه هزار و 900 میلیارد ریال سرعت بیشتری گرفته و امیدواریم بر طبق برنامه تا پایان سال آینده این طرح به بهره برداری برسد.
وی تاکید کرد: فرودگاه سقزنیز به عنوان یکی از طرحهای زیر بنایی مهم استان با پیشرفت خوبی در حال اجراست که در صورت رفع موانع و مشکلات پیش بینی می شود در سال آینده این طرح نیز به بهره برداری برسد.
مرادنیا همچنین به تخصیص آب برای توسعه بیش از ۹۶ هزار هکتار از باغات و کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های فراوان این میزان تخصیص آب برای استان نهایی شده که در صورت اجرای کامل این طرح تحول عظیمی در بخش اقتصادی استان به خصوص در بخش کشاورزی ، آبخیزداری و آبزی پروری صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: کردستان در تولید گوشت قرمز از توانایی های فراوانی برخوردار است که در این زمینه طرح توسعه تولید گوشت قرمز در کردستان برنامه ریزی شده که در صورت تحقق آن کردستان به قطب اصلی تولید گوشت قرمز کشور تبدیل می شود.
استاندار کردستان گفت: عزمی جدی برای اتمام طرحهای نیمه تمام عمرانی و حمایت از واحدهای تولیدی در استان وجود دارد و مسلما در آینده نزدیک با بهره برداری از این طرح‌ها مردم شاهد توسعه و آبادانی بیشتر استان خواهند بود.
مرادنیا اجرای طرحهای زنجیره فولاد و نیز پتروشیمی بعثت کردستان را از دیگر طرحهای مادر و زیر زیربنایی استان اعلام کرد و گفت: قطعا در آینده نیز با آغاز اجرای این پروژه ها استان کردستان در این زمینه پیشتاز خواهد بود و کردستان به عنوان استانهای توانمند در این عرصه در سطح کشور مطرح می‌شود.
وی در بخشی دیگر از سخنانش با انتقاد از عدم اطلاع رسانی اصولی و دقیق خدمات دستگاه‌های اجرایی استان، در ادامه تصریح کرد: مدیران و روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی استان باید با بکارگیری همه توان و با همکاری با رسانه ها و صدا و سیمای استان خدمات انجام گرفته خود را به بهترین شیوه ممکن به مردم انعکاس دهند.
استاندار کردستان همچنین خواستار همکاری بیشتر صدا و سیمای استان برای انعکاس خدمات صادقانه دولت و نظام در استان شد.
وی در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم برای توسعه کردستان کوشش کنیم و کارهای صورت گرفته را برای جلب همکاری مردم به اطلاع آنها برسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس