اجرای طرح ویژه کمک‌ هزینه جهیزیه توسط ماهور مارکت


اجرای طرح ویژه کمک‌ هزینه جهیزیه توسط ماهور مارکت

فروشگاه فرش ماهور مارکت به‌عنوان نمایندگی فرش ماهور، طرح ویژه کمک‌هزینه 200 هزارتومانی جهت تهیه فرش برای زوج‌های جوان را در نظر گرفت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ماهور مارکت، فرش ماهور مفتخر است که به‌عنوان واحد نمونه استاندارد استان اصفهان در تولید فرش ماشینی انتخاب شود. طرح ویژه فرش جهیزیه، فروش اقساطی فرش، طرح تعویض فرش کهنه بانو و همچنین سرویس رایگان برای بازدید از فروشگاه از جمله مزایای خرید فرش از این فروشگاه است. با توجه به اینکه یکی از فرش‌های پرفروش در طرح‌های سالهای گذشته، فرش ۱۲۰۰ شانه است در این متن به معرفی و راهنما برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه می‌پردازیم.

فرش ۱۲۰۰ شانه پرطرفدارترین فرش ماشین

فرش ۱۲۰۰ شانه از جمله فرش‌­های پرطرفدار در بازار فرش ماشینی است. مزایای گوناگونی این فرش باعث شده تا اقبال خریداران خانگی به آن روزبه‌روز افزایش یابد. فرش ۱۲۰۰ شانه جلوه­ای خاص به اتاق پذیرایی بخشیده و زیبایی و ظرافت فرش‌های دستباف را تداعی می ­کند.

اجرای طرح ویژه کمک‌ هزینه جهیزیه توسط ماهور مارکت

خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه چه محاسنی دارد؟

فرش­های ۱۲۰۰ شانه به علت ریزبافتی و دستباف گونه بودن زیبایی چشم‌نواز و دل‌نشینی دارند، همچنین از استحکام و ماندگاری بالایی برخوردارند. طرح و نقوش فرش به‌وضوح قابل‌مشاهده بوده و بر جلوه و شکوه آن می­افزاید؛ اما مزایای فرش ۱۲۰۰ شانه به اینجا محدود نمی‌شود. بافت منسجم فرش علاوه برافزایش استحکام، مانع نفوذ گردوغبار به داخل آن است، درنتیجه فرش شما کمتر به شستشو نیاز پیداکرده و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

فرش­های ۱۲۰۰ شانه در مقایسه با انواع ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه دارای طرح­‌ها و نقوش جذاب و چشم‌نوازتری هستند.

چه نخ و الیافی را انتخاب کنم؟

جنس الیاف مهم‌ترین عامل در کیفیت، زیبایی و ماندگاری فرش ۱۲۰۰ شانه است. در حال حاضر بهترین نوع نخی که در بافت فرش­‌های ماشینی مورد استفاده قرار می­گیرد، نخ آکریلیک ۱۰۰ درصد هیت ست شده است. گرچه نخ‌های دیگری چون پلی‌استر و نایلون در بافت فرش­ها به‌کاربرده می­شوند اما کیفیت، مقاومت، طول عمر و ثبات رنگ الیاف آکریلیک به‌مراتب از سایر موارد بیشتر است.

هیت ست شدن هم فرآیندی است که روی نخ انجام می‌شود و سبب کاهش پرزدهی فرش می شود.

اجرای طرح ویژه کمک‌ هزینه جهیزیه توسط ماهور مارکت

چه طرح و رنگی مناسب منزل من است؟

در زمان خرید فرش انتخاب طرح و رنگ آن‌ یکی از دغدغه­‌های بانوان است. ابعاد فضا و میزان روشنایی محیط دو عامل مهمی است که در یافتن طرح و رنگ مناسب به شما کمک می­‌کند. بر اساس اصول طراحی دکوراسیون فرش­‌هایی با طرح­‌های شلوغ یا رنگ­های تیره و پررنگ فضا را کوچک‌تر از آنچه که هست جلوه می­‌دهند و بالعکس، فرش­‌های خلوت یا دارای رنگ­‌های روشن، فضا را بزرگ‌تر نشان می­‌دهند. پس پیش از انتخاب فرش به این نکات توجه داشته باشید و در زمان خرید فرش ۱۲۰۰ شانه به دنبال مدل­‌هایی باشید که با فضای زندگی شما و میزان روشنایی آن متناسب باشند. طبیعتاً همخوانی طرح و رنگ فرش با دکوراسیون منزل به‌ویژه اتاق پذیرایی نیز حائز اهمیت است که خانم­‌های خوش‌سلیقه ایرانی دقت کافی در این زمینه‌ دارند.

فرش ۱۲۰۰ شانه مناسب فضاهای کوچک کدام است؟

طبق اصلی که در بالا اشاره کردیم، در انتخاب فرش برای فضاهای کوچک لازم است به دنبال طرح‌هایی خلوت یا دارای رنگ­‌های روشن و خنثی باشید. این نوع طرح و رنگ فضای شما را بزرگ‌تر نشان می­‌دهند. یکی از نمونه فرش‌های مناسب برای خانه‌های کوچک فرش‌های طرح افشان است که به دلیل حذف شدن ترنج از نقشه آن فضای خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

کیفیت فرش ۱۲۰۰ شانه را چطور بررسی کنم؟

ابتدا لازم است با خصوصیات یک فرش باکیفیت و درجه‌یک آشنا باشید. فرش‌های ممتاز و درجه‌یک فاقد عیوب غیرمجار هستند، از زیبایی، نرمی و لطافت بالایی برخوردارند، طرح و نقش آن‌ها به علت ریزبافت بودن واضح است، پاخوری مناسبی داشته و درنهایت ثبات رنگ و ماندگاری بهتری دارند. اگرچه بررسی همه این موارد در هنگام خرید فرش امکان‌پذیر نیست، اما مشاهده شناسنامه فرش در این زمینه راهگشای شما خواهد بود. با مراجعه به شناسنامه فرش می­‌توانید درجه کیفیت فرش، جنس نخ خاب، تراکم، ابعاد، ارتفاع و سایر مشخصات آن را مشاهده و ارزیابی کنید.

چطور فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه خوب و ایده‌آل خود را خریداری کنم؟

ما در این راهنمای مختصر سعی کردیم، اطلاعات کلی را در اختیار شما بگذاریم. فرش ماشینی را یک‌بار از نظر بافت مورد بررسی قرار دهید و یک‌بار مبتنی بر نیازهای خود و کاربردی که از فرش انتظار دارید. فرش ماشینی خوب برای شما فرشی است که علاوه بر برخورداری از کیفیت در بافت، با فضای مورد نظر شما مثل پذیرایی، اتاق‌خواب، آشپزخانه، راهرو و ... از نظر ابعاد و کاربری تناسب داشته باشد، با سلیقه‌تان­ جور باشد و قدرت خرید آن را داشته باشید.

فروشگاه فرش ماهور مارکت به‌عنوان نمایندگی فرش ماهور با حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم فرش ماشینی این امکان را فراهم کرده است که مشتریان عزیز فرش استاندارد کاشان را به قیمت کارخانه در فروشگاه تهران خریداری کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح فروش اقساطی فرش، تعویض فرش کهنه بانو و هدیه ۲۰۰ هزارتومانی به کلیه عروس و دامادها هنگام خرید فرش جهیزیه و همچنین سرویس رایگان برای بازدید از فروشگاه به سایت mahoormarket.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۰۲۱۳۸۴۳۷ و ۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان