فریم هایی از یک گذشته نزدیک؛/ وقتی علی بیرانوند روی ابرها سیر می‌کرد! (عکس)


علیرضا بیرانوند که 4 سال فوق العاده را در پرسپولیس سپری کرد، حالا دور از جمع سرخپوشان و در مرخصی اجباری به سر می‌برد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس با گابریل کالدرون به ثبات رسیده و حالا سرمربی آرژانتینی حمایت بخش اعظمی از طرفداران را پشت سر خود احساس می‌کند. بخش ویژه این حمایت، زمانی دیده شد که کالدرون بیرانوند را از لیست 18 نفره خارج کرد و جنجال خبری بزرگی نیز به وجود آمد اما هواداران در شبکه های اجتماعی، پشت سرمربی خود ایستادند و البته به بیرانوند دلگرمی دادند؛ به دروازه بانی که در این سال ها آقای کلین شیت لقب گرفت و نقش پررنگی در موفقیت های این تیم ایفا کرد.

فریم هایی از یک گذشته نزدیک؛/ وقتی علی بیرانوند روی ابرها سیر می‌کرد! (عکس)

علی بیرو که قرار بود در نیم فصل لیگ پانزدهم پرسپولیسی شود، با نظر علیرضا منصوریان در نفت ماند اما بلافاصله بعد از اتمام لیگ، راهی باشگاه پرسپولیس شد و با تیم سرخپوش تهرانی قرارداد بست. در جریان قهرمانی پرسپولیس در همان فصل، او با سیدجلال حسینی، محمد انصاری و... بهترین خط دفاعی لیگ را تشکیل دادند و فصل بعد نیز بیرانوند موفق به ثبت 15 کلین شیت شد. نکته جالب این که بیرانوند در لیگ هجدهم آمار خود را بهبود بخشید و با 16 کلین شیت، بهترین دروازه بان فصل لقب گرفت.

در این بین بیرانوند نمایش های درخشانی هم داشت که برخی در مسابقات داخلی بودند و عده ای در بازی های بین المللی. بدون تردید هواداران پرسپولیس عملکرد فوق العاده او در بازی با السد را فراموش نمی‌کنند یا دیدار برابر استقلال که با پیروزی سرخ ها همراه بود. در بازی با السد، شماره یک پرسپولیس ضربه سر تماشایی ژاوی ارناندس را مهار کرد و به نوعی اجازه حذف تیمش را نداد.

فریم هایی از یک گذشته نزدیک؛/ وقتی علی بیرانوند روی ابرها سیر می‌کرد! (عکس)

اگرچه این تصویری ویژه از بیرانوند را در اذهان ثبت کرده اما او در بازی قبلی پرسپولیس برابر الدحیل نیز با شروع مجدد فوق العاده زمینه ساز گل گادوین منشا شد؛ گلی که پرسپولیس را به مرحله نیمه نهایی رساند.

بیرانوند در این مدت یکی از بازیکنانی بود که فضای تمرینات و اردوهای پرسپولیس را نیز شاد می‌کرد و صمیمیت خاصی با کادرفنی و بازیکنان داشت. بنابراین نقش او تنها در درون زمین نبود و تقریبا همه بازیکنان نیز به این نقش معترف هستند.

فریم هایی از یک گذشته نزدیک؛/ وقتی علی بیرانوند روی ابرها سیر می‌کرد! (عکس)

اما به هر حال این روزها رادوشوویچ به دروازه بان اصلی پرسپولیس تبدیل شده و بیرانوند که کاندیدای کسب توپ طلا هم بود، در مرخصی اجباری به سر می‌برد. اما بی تردید این روزها سپری خواهند شد و او دوباره به قفس توری و مسابقات حساس لیگ بازخواهد گشت؛ البته به شرطی که یک انتقال بزرگ را تجربه نکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان