طرح بیمارستان خاتم قم ، به‌عنوان طرح برتر فولادی کشور انتخاب شد


طرح بیمارستان خاتم قم ، به‌عنوان طرح برتر فولادی کشور انتخاب شد

افتخاری دیگر برای گروه مالی پاسارگاد؛ طرح بیمارستان خاتم قم، به‌عنوان طرح برتر فولادی کشور انتخاب شد به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، طرح بیمارستان 1000 تختخوابی خاتم قم که با سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد در حال ساخت است، در دهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد به عنوان طرح برتر فولادی کشور در سال 1398، در بخش ساختمانی انتخاب شد. به گزارش روابط‌عمومی...

افتخاری دیگر برای گروه مالی پاسارگاد؛ طرح بیمارستان خاتم قم، به‌عنوان طرح برتر فولادی کشور انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، طرح بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی خاتم قم که با سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد در حال ساخت است، در دهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد به عنوان طرح برتر فولادی کشور در سال ۱۳۹۸، در بخش ساختمانی انتخاب شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌‌پاسارگاد، شهرک سلامت خاتم به وسعت ۱۰۰ هکتار در جنوب غربی شهر مقدس قم، توسط شرکت نسیم سلامت خاتم و با سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد در حال ساخت است. بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی خاتم یکی از پروژه‌های مهم این شهرک است که در تمام ابعاد اعم از طرح، معماری، ساختمان، تجهیزات و … در سطحی بسیار حرفه‌ای و با استانداردهای جهانی در حال احداث است. این پروژه موفق شد طبق ارزیابی برجسته‌ترین استادان دانشگاه، تعدادی از اهالی خبره‌ی مهندسی و جمعی از نمایندگان عمرانی چند شهرداری بزرگ کشور، به‌عنوان طرح برتر فولادی سال ۱۳۹۸ در بخش ساختمانی برگزیده شود.

به گفته‌ی دکتر صادقی مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور لیمان که مدیریت طرح این پروژه‌ را بر عهده دارد، بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی خاتم قم، با وجود سرمایه‌های انسانی خلاق و خبره و توجه ویژه‌ی بانک‌پاسارگاد به‌عنوان سرمایه‌گذار، با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، یکی از عظیم‌ترین و ارزشمندترین پروژه‌های ساختمانی در بخش بیمارستان‌سازی است.

وی با تأکید بر اهمیت کنفرانس ملی سازه و فولاد به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد برگزار شده در این حوزه، در خصوص معیارهای مورد ارزیابی در این کنفرانس ادامه داد: کیفیت طراحی سازه از نظر مهندسی، انطباق اسناد طراحی با آخرین استاندارهای جهانی، کیفیت عملکرد پیمانکار، کیفیت عملکرد مدیریت طرح و انطباق نقشه‌های اجرا شده با اسناد طراحی مشاور، رعایت کلیه‌ی استاندارهای کیفی ساخت سازه فولادی یا بخش‌های بتون‌ریزی و همچنین توجه به رابطه‌ی مناسب میان کارفرما، مشاور، پیمانکار و مدیریت طرح از اصلی‌ترین موارد مورد توجه هیأت‌داوران در این کنفرانس بود که با ارزیابی صورت گرفته، سازه خاتم قم، در بین طرح‌های ارسال شده به این کنفرانس، به‌عنوان برترین طرح سازه‌ای سال کشور انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه طراحی اصلی و مهندسی بیمارستان توسط مشاور اتریشی موزر در حال انجام است، افزود: بیمارستان خاتم قم یک نمونه از مجموعه پروژه‌های زنجیره‌ای در بخش بیمارستان‌سازی توسط هلدینگ سلامت پاسارگاد است. این هلدینگ قصد دارد با سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد، ۷ شهرک سلامت در نقاط مختلف کشور احداث کرده و در مجموع ۷ هزار تخت بیمارستانی به تعداد تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه کند.

گفتنی است بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی خاتم در ۳ بلوک اصلی A، B و C، به‌عنوان مرکزیت شهرک سلامت خاتم در اولویت ساخت قرار دارد. در حال‌حاضر عملیات اجرایی ساخت مرکز تخصصی درمان سرطان خاتم (بلوک C)، آغاز شده‌ و با سرعت و کیفیت بسیار مطلوب، در حال طی مراحل مختلف است. در آینده‌ای نزدیک، بیمارستان خاتم به‌ عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز ارائه‌ی همزمان خدمات پزشکی، درمانی و آموزشی با برخورداری از بالاترین سطح استانداردهای درمانی و سلامت در سطح کشور، جایگاه نخست توسعه‌ی سازمان‌یافته در نظام سلامت و آموزش پزشکی را از آن خود خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل