مهرواره سرود آفرینش در گلستان آغاز شد


مهرواره سرود آفرینش در گلستان آغاز شد

گرگان - ایرنا - مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش با حضور گروه های سرود 8 شهرستان استان گلستان امروز پنجشنبه در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ویلا شهر گرگان آغاز به کار کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهرواره سرود آفرینش با رویکرد ترویج روحیه کارجمعی در چند ماه گذشته با تشکیل گروه‌های سرود و کارگاه‌های آموزشی در مراکز کانون استان آغاز شده و فرصتی مناسب برای تبلور همگرایی است.

محبوبه رجب نسب اظهار داشت: در مرحله مقدماتی این رویداد فرهنگی ۱۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری و بررسی کارشناسان، ۸ گروه از شهرستان‌های گرگان، علی آباد، بندرگز، دلند، گمیشان، گنبد، رامیان و بندرترکمن به مرحله نهایی راه یافت.

وی ادامه داد : سه گروه برتر استانی توسط هیات داوران شامل فرخ ملک محمودی، ابوذر اسماعیلی و سمیه رئوفی انتخاب شده و آثار آنان به دبیرخانه مرکزی کانون در تهران برای شرکت در مرحله کشوری ارسال می شود.

وی گفت: در مجموع از بین ۹۰ اثر برتر استان های کشور، هفت گروه برگزیده به علاوه یک گروه از میزبان، جواز حضور در مرحله پایانی را بدست می آورند

وی ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده با اندوختن تجربه بیشتر، تولیدات این مهرواره ها به سمت تولید محتوا و شعر فاخر حرکت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر