چشم محرومان خراسان جنوبی به 500 واحد مسکونی روشن می‌شود


چشم محرومان خراسان جنوبی به 500 واحد مسکونی روشن می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: فردا، در سفر دکتر نوبخت و رییس کمیته امداد کشور به استان و با حضور رییس کمیته امداد کشور 500 واحد مسکن محرومین خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

رضا سلم آبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به عملکرد حوزه مسکن و ساختمان این نهاد در هشت ماهه نخست امسال، اظهار کرد: کمیته امداد احداث پنج هزار واحد مسکن مددجویی را طی تفاهم‌نامه مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام(ره) در دو فاز آغاز کرده است.

وی با اشاره به اجرایی کردن عملیات 2500 واحد، افزود: فردا، در سفر دکتر نوبخت به استان و با حضور رییس کمیته امداد کشور 500 واحد مسکن محرومین خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، تعداد پروانه صادر شده را 2212 مورد عنوان کرد و ادامه داد: تعداد واحد شروع شده 1843 مورد، تعداد فونداسیون اجرا شده 1477 مورد، تعداد اسکلت اجرا شده 1093 مورد و تعداد سقف اجرا شده 641 مورد بوده است.

سلم آبادی ادامه داد: اجرای عملیات دیوار چینی 714 مورد و واحدهای آماده افتتاح و بهره‌برداری 500 مورد و تعداد پرونده وام تشکیل شده از محل صندوق امداد ولایت 1771 مورد است.

وی تصریح کرد: تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان شامل؛ احداث حمام، حصارکشی، سرویس بهداشتی تعمیرات جزئی و کلی از محل توافقنامه بودجه به تعداد هزار مورد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به احداث 34 واحد سیل و احداث مسکن روستایی، افزود: کل مبلغ هزینه شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکوات و کمک‌های مبتنی بر نیاز و تسهیلات تا کنون به مبلغ 456 میلیارد و 70 میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی یادآور شد: مبلغ هزینه بلاعوض تاکنون برای واحدهای شروع شده از منابع سازمان برنامه و بودجه 224 میلیارد و 319 میلیون 224 ریال و مبلغ هزینه بلاعوض تاکنون برای واحدهای شروع شده از منابع وام صندوق امداد ولایت 210 میلیارد و 390 میلیون ریال است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی