تاکید فرماندار آستارا بر تشدید مبارزه با قاچاق کالا


تاکید فرماندار آستارا بر تشدید مبارزه با قاچاق کالا

آستارا - ایرنا - فرماندار بندر مرزی آستارا با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی و رفع موانع و مشکلات آن، جدیت مضاعف اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان را خواستار شد.

حسن رستم زاد روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تنظیم بازار در فرمانداری آستارا اظهار کرد: در ماه های پایانی سال و آستانه انتخابات، دقت عمل در حوزه های کاری از اهمیت زیادی برخوردار است و سهل انگاری، عذر و تقصیر و غیبت از جلسات از هیچ مسئول و مدیری پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: برخی دستگاه ها در حوزه کار سایر اداره ها وارد می شوند و هنگام بازخواست از عملکرد، فرافکنی می کنند و این امر قابل قبول نیست و کم کاری ها به مدیران بالادست گزارش خواهد شد.

سامان ساسانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز در این جلسه بر تقویت نیروی انتظامی در مبادی ورودی و محوطه گمرک و پایانه مرزی، برخورد با دلالان و دستفروشان متخلف، دقت عمل بیشتر ارزیابان گمرک و کنترل کارت های تردد داد و ستد کنندگان تاکید کرد.

آستارا با سه مرز زمینی، دریایی و ریلی با جمهوری آذربایجان مرتبط است و اداره کل گمرک این شهرستان از مبادی مهم صادرات و واردات کالا محسوب می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !