دعوت میز صادرات پوشاک همدان از تولیدکنندگان کشور


دعوت میز صادرات پوشاک همدان از تولیدکنندگان کشور

همدان- ایرنا - معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به برگزاری نخستین میز تخصصی صادرات پوشاک در همدان، از تمام فعالان صنف تولید، توزیع و صادرات پوشاک برای شرکت در این ویژه برنامه ملی دعوت کرد.

مجید زرین‌دلاور روز پنجشنبه در نشست هماهنگی میز صادرات پوشاک اظهار داشت: تولیدکنندگان کشور به ویژه استان های غربی می توانند از برنامه های میز پوشاک بهره مند شوند.

وی افزود: این ویژه برنامه در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری با حضور صدها تاجر، تولیدکننده و صادرکننده برتر پوشاک کشور و رییس اتحادیه تولید و صادرکنندگان پوشاک و جمعی از مسوولان مرتبط با این موضوع برگزار می شود.

زرین دلاور برنامه ریزی برای ترویج و توسعه برندینگ پوشاک در بازارهای جهانی، ارائه راهکار برای رفع تنگناها و چالش های صادرات البسه، آسیب شناسی تولید و ارائه خدمات مشاوره ای به تولیدکنندگان و خیاطان و هدایت تولیدکنندگان به سمت تولید کالای با ارزش افزوده بالاتر را از برخی اهداف این میز برشمرد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: پنل های تخصصی، نمایشگاه پوشاک و بازدید از مراکز تولید البسه استان از بخش های این میز در همدان است.

زرین دلاور با بیان اینکه همدان سال گذشته میزبان میز صادرات فرش دستبافت بود، افزود: میز پوشاک برای سه سال آینده نیز مهمان این استان است.

خوشه صنعتی پوشاک در روستای کِردآباد و جوراب بافی در روستای لتگاه از ظرفیتهای استان همدان در تولید لباس محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی