تلاش برای برابری امکانات ورزشی بانوان و آقایان


تلاش برای برابری امکانات ورزشی بانوان و آقایان

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از برنامه های برابری امکانات ورزشی بین بانوان و آقایان است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهین فرهادی‌زاد روز پنج‌شنبه در حاشیه گردهمایی نواب رئیس بانوان هیأت های استانی فدراسیون ورزش های همگانی گفت: بانوان بعد از پیروزی‌ انقلاب اسلامی وارد عرصه‌های مختلف از جمله ورزش شدند و توانستند علاوه بر کسب موفقیت‌های بی نظیر در این عرصه‌ها، نیازهای مردم در حوزه فعالیت‌های اجتماعی را نیز مرتفع کنند.

وی گفت: ورزش همگانی به عنوان یکی از مهم ترین عرصه های ورود بانوان است که تلاش می کنیم این قشر بیش از پیش در این عرصه حضور داشته باشند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش سبب ایجاد شور و نشاط، تندرستی و سرزندگی می‌شود و باید این فضا را ایجاد کنیم که حضور مردم بویژه بانوان در ورزش همگانی‌ بیش از پیش بیشتر شود تا زنانی قدرتمند در اجتماع داشته باشیم.

فرهادی زاد با اشاره به حرکت دنیا به سمت برابری بین مردان و زنان افزود: ما بیش از بقیه برای رسیدن به برابری بین این دو قشر تلاش کرده ایم و امیدواریم امکانات، مسابقات و میزان توجه به بانوان نیز افزایش دهیم و خوشحالیم در ورزش همگانی، محوریت اصلی را به بانوان اختصاص داده ایم.

وی اضافه کرد: برای سال آینده چند برنامه خاص بانوان برای ورزش همگانی‌ علاوه بر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده فدراسیون همگانی با همکاری وزارت ورزش از حمله بازی‌های روستایی زنان و طبیعت‌گردی اجرا خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط