ادعای دی مارتزیو/ خبر خوب برای روسونری؛ توافق زلاتان با میلان


ادعای دی مارتزیو/ خبر خوب برای روسونری؛ توافق زلاتان با میلان

زلاتان برای عقد قراردادی یک سال و نیمه با دستمزد 5 میلیون یورویی با میلان به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ پس از هفت سال به میلان بازخواهد گشت تا شاید ناجی این باشگاه شود. این ادعایی است که امروز جانلوکا دی مارتزیو مطرح کرد و عنوان داشت که او بر سر قراردادی 1.5 ساله و دستمزد 5 میلیون یورویی به توافق رسیده است. شرایط میلان این روزها کاملا بحرانی ذاست.

ادعای دی مارتزیو/ خبر خوب برای روسونری؛ توافق زلاتان با میلان

میلان شنبه هفته جاری برابر آتالانتا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ 120 ساله‌اش را تجربه کرد. تیم ایتالیایی از سال 1998 با نتیجه 5-0 مغلوب نشده بود. رم در آن سال چنین شکستی را برای روسونری رقم زد.

سرمربی جدید تیم نتوانست شرایط را عوض کند. جانپائولو با کسب 9 امتیاز در هفت هفته با میلان خداحافظی کرد و جانشین او استفانو پیولی از 10 بازی تنها 12 امتیاز به دست آورده است.

انتقاد همه به تصمیم‌های گرفته شده در فصل نقل و انتقالات بوده است. بازیکنانی همچون لیائو، بن ناصر، دوارته، کرانیچ، ربیچ و تئو هرناندس به تیم پیوستند. بازیکن پیشین رئال مادرید تنها خبر خوب برای این تیم بود و اکنون چهار گل به ثمر رسانده است. دیگر بازیکنان ناامید کننده ظاهر شدند.

ادعای دی مارتزیو/ خبر خوب برای روسونری؛ توافق زلاتان با میلان

اکنون باید دید که با انتقال احتمالی زلاتان شرایط روسونری در نیم فصل دوم چه تغییراتی خواهد کرد. در حال حاضر پیونتک پیراهن شماره 9 را به تن دارد و مشخص نیست که به زلاتان چه شماره ای تعلق خواهد گرفت. او سال 2011 با میلان موفق به فتح اسکودتو شده بود و اخیرا گفته بود که به باشگاهی خواهد پیوست که در تلاش برای زنده کردن تاریخ پرافتخارش است.

زلاتان پس از جدایی از گلکسی لوس انجلس بازیکن آزاد است و مشتاق بازگشت به سطح اول فوتبال دنیا.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات