اولین تصویر از گوشی Galaxy Fold 2 سامسونگ؛ احتمال عرضه Galaxy S11 به عنوان S20


اولین تصویر از گوشی Galaxy Fold 2 سامسونگ؛ احتمال عرضه Galaxy S11 به عنوان S20

احتمالاً شما هم Ice Universe بیشتر با افشای محصولات معرفی نشده سامسونگ می‌شناسید، این افشاگر اینترنتی مشهور، اطلاعات تازه ای از پرچم‌دارهای سال 2020 سامسونگ منتشر کرده است. اولین آنها به گوشی گلکسی S11 مربوط می شود که ممکن است تحت لوای گلکسی S20 روانه بازار شود. در این صورت، گلکسی S20 با بهبودها و تغییرات گسترده‌ای نسبت به سری گلکسی S10 فعلی...

احتمالاً شما هم Ice Universe بیشتر با افشای محصولات معرفی نشده سامسونگ می‌شناسید، این افشاگر اینترنتی مشهور، اطلاعات تازه ای از پرچم‌دارهای سال 2020 سامسونگ منتشر کرده است. اولین آنها به گوشی گلکسی S11 مربوط می شود که ممکن است تحت لوای گلکسی S20 روانه بازار شود. در این صورت، گلکسی S20 با بهبودها و تغییرات گسترده‌ای نسبت به سری گلکسی S10 فعلی همراه خواهد بود.

اولین تصویر از گوشی Galaxy Fold 2 سامسونگ؛ احتمال عرضه Galaxy S11 به عنوان S20

جالب‌تر اینکه Ice Universe تصویری از یک گوشی تاشو دو کفه‌ای منتشر کرده که با شایعات منتشر شده در خصوص گلکسی فولد 2 هم خوانی دارد. این افشاگر اینترنتی شایعات درباره به‌کارگیری یک ماده شیشه‌ای بسیار باریک در ساخت گوشی گلکسی فولد 2 را تأیید کرده است. ظاهراً در وجود این ماده جدید، صفحه نمایش گلکسی فولد 2 مسطح‌تر، نازک‌تر و بدون چین خوردگی در بخش تاشو است. در حقیقت این ماده جدید کاملاً از شیشه ساخته شده که برخلاف پلاستیک، دچار چین خوردگی نمی‌شود.

در این تصویر یک رابط کاربری شبیه به One UI 2.0 و یک طراحی پانچ هول یا سوراخ مانند برای دوربین سلفی به چشم می‌خورد. با اینکه Ice Universe به ندرت درباره محصولات معرفی نشده سامسونگ اطلاعات غلط منتشر کرده، اما ممکن است این تصویر ساختگی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد