امروز والیبال شهرداری جوان ارومیه به مصاف تیمی از پایتخت می‌رود


امروز والیبال شهرداری جوان ارومیه به مصاف تیمی از پایتخت می‌رود

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه که تا پایان هفته هفتم لیگ دسته یک کشور با کسب پیروزی در تمامی دیدارهای خود و اندوختن 21 امتیاز کامل در صدر جدول گروه 2 جا خوش کرده‌، امروز، جمعه نیز در اندیشه کسب هشتمین پیروزی مقابل تیم کیمیاگر تهران است.

تیم شهرداری جوان ارومیه از ساعت ۱۵ روز جاری در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه پذیرای این حریف تهرانی است و با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر کشور استقبال خوبی توسط هواداران از دیدارهای خانگی این تیم به عمل می‌آید.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه دوشنبه گذشته نیز در دیدار خارج از خانه مقابل تیم دشتستان بوشهر با نتیجه سه بر صفر بر میزبان خود غلبه کرد و هفتمین برد متوالی خود را رقم زد.

کسب هفت پیروزی ارزشمند در رقابت‌های فصل جاری حاصل تلاش، انسجام و همدلی بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه است به طوری این تیم از هفت بازی انجام شده تنها ۲ ست به حریفان واگذار کرده و سایر دیدارهایش را بدون ست باخته و با نتیجه قاطع سه بر صفر به پایان رسانده‌است.

امسال تیم یکدست و قدرتمندی با ترکیب بازیکنان جوان بومی و با هدایت ساسان خداپرست /کاپیتان اسبق تیم ملی/ راهی لیگ یک کشور شده و نتایج کسب شده بسیار خیره‌کننده است.

لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی از ۱۱ آذرماه جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه ۲ این مسابقه‌ها با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز، خوش‌سیمای آمل، آدیمای نور، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، هورسان رامسر، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج هم‌گروه است.

در گروه یک این رقابت‌ها نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنای شهر باران حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون بجز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بوده‌اند.

تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز طی چندین سال گذشته در لیگ دسته کشور حضور داشت اما امسال به دلیل نداشتن پشتیبان‌مالی در این رقابت‌ها حضور نیافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!